عصر بازار

قدردانی کمیته امداد از مساعدت بانک ملی ایران

عصر اعتبار- کمیته امداد امام خمینی طی نامه ای به معاون اول رئیس جمهور، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این کمیته، از مساعدت و همراهی بانک ملی ایران در اجرای طرحها قدردانی کرد.

قدردانی کمیته امداد از مساعدت بانک ملی ایران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از شادا، بر اساس این گزارش، کمیته امداد امام خمینی با ایجاد و استقرار ساختاری متناسب با فرآیند اجرای طرح های اشتغالزایی کوچک و زودبازده در اقصی نقاط کشور، در طی سه سال اخیر با مساعدت دولت یازدهم موفق شد تعداد 397 هزار و 802 طرح را اجرا کند.

    این گزارش می افزاید، در طی سالهای 1392 لغایت 1394، تعداد 37هزار و 270 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شد که به خودکفایی 254 هزار و 593 خانوار منجر شد.

    بر اساس این گزارش، اقدامات صورت گرفته توسط کمیته امداد امام خمینی با پرداخت 29 هزار و 434 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه از سوی بانکهای عامل محقق گردید که در این راستا بانک ملی ایران با پرداخت 7 هزار و 552 میلیارد ریال رتبه اول را در بین بانکهای عامل تعیین سهم شده کسب کرد.

    گفتنی است، تسهیلات بانک ملی ایران، منجر به ایجاد 80 هزار و 605 طرح اشتغال و خروج و خودکفایی 52 هزار و 200 خانوار از تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی