عصر بازار

با افتتاح محل جدید شعبه مرکزی بانک پارسیان، سوپرمارکت مالی پارسیان فعال شد

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک پارسیان ازراه اندازی سوپرمارکت مالی این بانک درساختمان جدید شعبه مرکزی و ارائه انواع خدمات سرمایه گذاری تا صرافی در این سوپرمارکت و افتتاح سامانه مشتریان حقوقی پارسیان خبرداد.

با افتتاح محل جدید شعبه مرکزی بانک پارسیان، سوپرمارکت مالی پارسیان فعال شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، کورش پرویزیان درمراسم افتتاح ساختمان جدید شعبه مرکزی ضمن تبریک به تمام همکاران و مجموعه بانک پارسیان و تبریک اعیاد قربان و غدیر و سالروز تاسیس بانک پارسیان، گفت: این دارایی مردم، ملت،سپرده گذاران و سهامداران است و باید از ظرفیت های موجودآن به نحو شایسته ای در جهت رونق اقتصاد و تولید کشور و خدمت به همشهری‌های عزیزمان در تهران و مردم و مشتریان عزیزمان استفاده شود.
    در این مراسم که مشاوران، معاونان، مدیران بانک، مدیران عامل شرکت ها و همچنین آقایان مقدسی، عضوکمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی، حافظی طراح مجموعه، سالاروند مدیرعامل شرکت توسعه ساختمانی پارسیان، دکتر سمیعی نژاد مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری، مدیران شرکت آرکاندید، پیمانکاران، مشتریان و ... حضور داشتند، دکتر پرویزیان با تشکر از زحمات مدیران عامل این شرکت ها و اعضا محترم هیات مدیره افزود: سرمایه بانک پارسیان علاوه بر منابع انسانی ارزشمندش در حقیقت وجود مشتریان وفادار و گرانقدرش است که مسائل خود را راحت با بانک در میان می‌گذارند و بانک هم به صورت دو طرفه سعی می‌کند که نقطه نظرات این عزیزان را هم عملی کند.
    مدیرعامل بانک پارسیان با بیان اینکه یکی از پیچیدگی‌ها و مسائل جدی که بانک‌ها با آن مواجه هستند، مشکلاتی در حوزه قانون‌گذاری است، افزود: امیدواریم با دو تا سه طرح بسیار مهمی که در مجلس محترم وجود دارد این مشکلات مرتفع شود.
    او ادامه داد: حتما کمیسیون صنایع به این موضوع خواهد پرداخت چراکه سرنوشت اصلی فعالین اقتصادی که مرتبط با حوزه ما است به این عزیزان مرتبط است. قانون جامع شبکه بانکی یا همان اصلاحیه قانون بانکداری بدون ربا را تفیض کردند به یک کمیسیون خاص و تایید آن را به عنوان تاییدیه مجلس فرض کردند، هر چند از نظر سرعت ممکن است خیلی خوب باشد اما چون قانون مادر است و قانونی است که نیاز دارد ذی‌نفعان مختلفی درآن نظر بدهند و سرنوشت رابطه مشتری با بانک‌ها و بانک‌ها با دولت و نهادهای تصمیم گیر در این قانون بسیار مهم است که با تدبیری که مجلس محترم داشت آن را به تعویق انداخت و امیدواریم با ظرفیت بهتری بررسی شود.
    پرویزیان تصریح کرد: همچنین ازکمیسیون صنایع هم درخواست می کنیم که به کمیسیون اقتصادی در این مسیر کمک کرده که این مسائل را خیلی دقیق و از نزدیک با شبکه بانکی بررسی کنند که کار مردم بهتر انجام شود.
    او با تاکید بر اینکه ما همه به دنبال رونق اقتصادی و رشد درآمد مردم هستیم، گفت: در نهایت تمام خدماتی که داده می‌شود همه یک شاخص دارد و این است که زندگی مردم نسبت به گذشته بهتر شود و درآمد سرانه افزایش پیدا کند و به این وسیله توانمندی مردم ما بالا برود.
    او در ارتباط با ویژگی‌های شعبه‌ای که افتتاح می‌شود نیز گفت: این شعبه ویژگی های خاصی دارد و باید متفاوت از شعب دیگر باشد.
    پرویزیان بیان کرد: این مجموعه با زیربنای مفید، قاعدتاً طراحی‌های خاصی دارد که بخشی از آن با ظرفیتی که ما الان داریم در حال استفاده است و بخش عمده آن باید در آینده کار شود و این تبدیل شود به یک مرکز مالی برای شهر تهران و به ویژه غرب تهران. و ما دنبال این هستیم که مردم و عزیزان شهروند در این منطقه بتوانند همه نوع خدمات مالی از جمله مشاوره مالی را از این مجموعه دریافت کنند.
    او ادامه داد: زنجیره بانک پارسیان هم زنجیره نسبتاً کاملی است و در شرکت‌ها و هدلینگ‌های مختلف پراکنده است. این ظرفیت را انشالله بتوانیم در این مجموعه داشته باشیم و از اینجا این خدمات‌رسانی را به مردم انجام دهیم.
    پرویزیان با بیان اینکه بحث سوپر مارکت مالی را که اکنون یک بخش از کار آن شروع شده و سامانه‌های الکترونیکی که در آینده در این بخش سوار می‌شود، امکان گرفتن خدمات تلفیقی را به یک مشتری باید از راه دور و نزدیک بدهد، افزود: خدمات مربوط به سهام، کارگزاری سهام، خرید و فروش سهام، خدمات مربوط به مشاوره مالی و سرمایه‌گذاری خدمات مربوط به صندوق‌ها با دارایی ثابت و متغییر را ارائه دهد یعنی تنوعی از محصولات و خدمات مربوط به مسائل ارزی و بین‌الملل و صرافی را در این مجموعه داشته باشیم؛ همچنین خدمات مربوط به تضامین و بیمه را باید ایجاد کنیم و باید قابلیت ارائه بیمه‌های مختلف را داشته باشیم.
    او افزود: باید خدمات بیمه عمر را به صورت گسترده ایجاد کنیم و این خدمات را نسبت به خدماتی که متفرقه در جاهای مختلف داده می‌شود با تخفیف بسیار مناسب‌تری یعنی با تعدیل نرخی برای مشتری باید همراه کنیم که این جذابیت براش ایجاد شود و همچنین اگر وسیله زندگی، خودرو و کالا میخواد خریداری کند و خدمات لیزینگ را در واقع باید به صورت گسترده بتوانیم اینجا ارائه دهیم.
    مدیرعامل بانک پارسیان تصریح کرد: باید در این مجموعه همه نوع خدمات الکترونیک را برای یک مشتری فراهم کنیم که مشتری که وقت و انرژی می گذارد از این محیط به صورت محیط جذاب استفاده کند و هم خدمات خاص و تخصصی خود را دریافت کند .
    او در پایان خاطرنشان کرد: امروز نیز سامانه مشتریان حقوقی پارسیان را داریم که این امکان فراهم است تا مشتریان حقوقی روی حساب‌های خودشان به صورت الکترونیک کنترل داشته باشند.
    لازم به ذکر است که شرکت‌های سوپر مارکت مالی پارسیان شامل شرکت های بیمه پارسیان، بیمه امین پارسیان، لیزینگ پارسیان، شرکت تجارت الکترونیک، سرمایه‌گذاری و تامین سرمایه، کارگزاری و صرافی است که از امروز آماده خدمت رسانی به مشتریان می باشند.
    لازم به ذکر است، بانک پارسیان از امروز تا پایان هفته دفاع مقدس که مصادف با پنجشنبه 8 مهر ماه است، صندوق امانات بانک را با 30 درصد تخفیف به مشتریان در مکان جدید شعبه مرکزی اعطا خواهد کرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی