عصر بازار

در همایش غرب تهران صورت گرفت:

تأکید بر ضرورت هم اندیشی برای استفاده بهینه از فرصت ها و تهدیدها در بانک ملی ایران

عصر اعتبار- در ادامه همایش هم اندیشی (فرصت ها و تهدیدها) هریک از اعضای هیأت مدیره، معاونان و مدیران امور، طی سخنانی به طرح دیدگاه های خود و ارائه راهکارهای لازم در راستای تبدیل تهدیدها به فرصت ها پرداختند.

تأکید بر ضرورت هم اندیشی برای استفاده بهینه از فرصت ها و تهدیدها در بانک ملی ایران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، برات کریمی عضو هیأت مدیره در این همایش گفت: عملکرد بانک ملی ایران در استان‌ها موفق بوده و رتبه اول را در سیستم بانکی دارد. منابع سیستم بانکی در تهران بسیار اثرگذار است و باید به دنبال فرصت‌ها باشیم. همکاران با دانش بانکی و تجربه‌ای که دارند می‌توانند بانک را به رتبه‌های بالاتر برسانند.
    سید ولی‌اله فاطمی عضو دیگر هیأت مدیره بانک با نگاهی استراتژیک به حال و آینده بانک، ارتباط قوی و صمیمی با مشتریان را جزو محورهای اصلی موفقیت بانک دانست و گفت: ایجاد زیرساخت‌ها و تخصصی کردن شعب می‌تواند به ارتقای سهم بازار بینجامد.
    فاطمی، بهبود زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و سرعت بخشیدن به خدمات را از برنامه‌هایی دانست که بانک را به جایگاه ویژه خود می‌رساند و در همین راستا افزود: استقرار بانکداری جامع یکی دیگر از مسائل مهم بانک‌ها در بلندمدت است و باید براساس نیاز مشتریان، راهکار و خدمت ارائه دهیم. باید به جایی برسیم که انتخاب اول شرکت‌ها، موسسات تولیدی،‌ صنایع کشور و.... بانک ملی ایران باشد.
    غلامرضا پناهی عضو دیگر هیأت مدیره با بررسی مدیریت ریسک در بانک گفت: انسجام و مدیریت یکپارچه از نکات کلیدی بانک است. نگاه بانک باید به گونه‌ای باشد که تمام خدمات بانک از جمله ارزی و ریالی را به طور کامل و با بهترین کیفیت ارائه دهند و شعب، باید کانالی برای سوددهی و ایجاد ارزش افزوده برای بانک باشند.
    عضو هیأت مدیره با یادآوری تاریخچه بانک و اهمیت آن افزود: اعتبار بانک ملی ایران زبانزد عام و خاص در داخل و خارج از کشور بوده و بانک ملی ایران از حسن شهرت بسیار بالایی در سطح بین‌المللی برخورداراست و باید از این حس شهرت نهایت استفاده را بعمل آوریم.
    وی در ادامه سخنان خود بر ضرورت ایجاد سامانه جامع اطلاعات مشتریان ، افزایش سرمایه و متنوع سازی محصولات بانکی تاکید کرد .
    محمود شایان عضو هیأت مدیره از دیگر سخنرانان این همایش گفت: تمام عواملی که می تواند به اجرای صحیح وظایف در بانک کمک کنند برای ما یک فرصت محسوب می شود . بدهکاران بانکی، افزایش وثایق با نقدشوندگی بسیار پایین،املاک مازاد و ... از جمله مسائلی هستند که باید با تمهیداتی این موضوعات رسیدگی و برطرف شوند.
    شایان با تأکید بر اهمیت تلاش همکاران در جذب منابع و همکاری با بنگاه‌ها و صنایع گفت: با داشتن یک بینش ارتباطی و تعامل مثبت با مشتریان می‌توانیم تهدیدات را به فرصت تبدیل کنیم.
    مسعود خاتونی معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات با ارائه گزارشی از جایگاه فناوری و اطلاعات و زیرساخت‌های مربوطه گفت: باید با کوتاه کردن سرویس‌های IT سعی کنیم سرویس‌هایی را به مشتریان ارائه دهیم که برای آنها جذابیت داشته باشد. ارائه دستگاه‌های خودپرداز، خود بانک (VTM) و غیره و جانمایی آنها باید طوری باشد که بتواند بالاترین کارایی را داشته باشد.
    وی با برشمردن پروژه‌های مختلف در دست اقدام این معاونت گفت: همکاران باید خدمات مختلف بانک را به مشتریان معرفی نمایند. از مهم‌ترین این خدمات، سامانه بام است که می‌تواند تمامی خدمات را یکجا به مشتریان ارائه نماید.
    در این جلسه، مهرداد ذاکری مدیر امور طرح و برنامه، فرهاد حمزه‌ مدیر امور بازرسی و حسابرسی و همچنین علی رحیمی مدیر امور شعب تهران با ارائه گزارش هایی از حوزه فعالیت واحدهای تحت مدیریت خود ، ضمن ارائه تحلیل هایی از فرصت‌ها و تهدیدات بانک، بر تلاش بیشتر جهت جذب مشتریان داخلی و خارجی تأکید کردند.
    در دومین روز این همایش مسئولان ادارات امور شعب تهران، رؤسای شعب مستقل و روسای حوزه‌های تهران به طرح دیدگاه های خود در حوزه تحولات بانکی و جذب مشتریان پرداخته و با ارائه راهکار‌هایی درخصوص ارتقای جایگاه بانک ملی ایران، بر ضرورت هم سویی و همفکری تمام همکاران برای افزایش رضایت مشتریان تأکید کردند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو