عصر بازار

از سوی کمیته امداد مرکزی تهران انجام شد؛

جمع‌آوری بیش از ۵۰۰ میلیون ریال در مرحله نخست جشن عاطفه‌ها

عصر اعتبار- کمیته امداد با مشارکت افراد نیکوکار در مرحله نخست جشنواره عاطفه‌ها بیش از ۵۰۰ میلیون ریال به صورت نقدی و غیرنقدی برای دانش‌آموزان نیازمند در مرکز شهر تهران جمع‌آوری کرده است.

جمع‌آوری بیش از ۵۰۰ میلیون ریال در مرحله نخست جشن عاطفه‌ها
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، احمد شریفی مدیر کمیته امداد مرکزی  به تبیین مشارکت های مردمی در برنامه های جشن عاطفه ها و عید قربان پرداخت و گفت: بخش نخست جشنواره عاطفه ها با شعار «مهر در انتظار همدلی» در فرهنگسراها و مراکز نیکوکاری برگزار شده است.

    وی افزود: حدود 500 میلیون ریال به صورت نقدی و غیرنقدی برای دانش آموزان با مشارکت خیران و حامیان کمک جمع آوری شده است. مرحله دوم جشنواره عاطفه ها پس از بازگشایی مدارس در روز دهم مهر ماه در تمام مدارس با نواختن زنگ عاطفه‌ها برگزار می شود.

    مدیر کمیته امداد مرکزی تهران اظهار کرد: همزمان با جشنواره عاطفه ها، طرح جعبه کفش با همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری با اهدا کمک‌های مردمی در جعبه‌های کفش تزیین شده به خانواده‌های نیازمند نیز برگزار شد تا برای دانش آموزان نیازمند و تحت پوشش امکانات تحصیلی فراهم شود تا هیچ فردی از تحصیل محروم نماند.

    وی با بیان اینکه بیش از 770 دانش آموز و حدود 200 دانشجو تحت حمایت کمیته امداد مرکزی شهر تهران هستند، گفت: علاوه بر لوازم‌التحریر اهدایی، 500 هزار ریال برای دانش آموزان مقطع ابتدایی، 750 هزار ریال برای متوسطه اول و یک میلیون ریال برای متوسطه دوم پیش‌دانشگاهی در نظر گرفته شده که به ازای هر دانش‌آموز به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود.

    شریفی در ادامه  به توزیع نذورات قربانی  اشاره کرد و گفت: این نهاد از سحرگاه روز عید قربان بیش از 50 رأس دام با مساعدت نیکوکاران ذبح کرده است که با احتساب بسته های گوشت اهدایی خیران حدود دو هزار بسته گوشت به ارزش بیش از 800 میلیون ریال بین خانواده های تحت حمایت و نیازمند در مرکز شهر تهران توزیع شده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو