عصر بازار

حضور وکیل بابک زنجانی در دادسرا پیرو شکایت شرکت نفت

عصر اعتبار- وکیل ‌مدافع بابک زنجانی گفت: امروز پیرو شکایت شرکت نفت در شعبه ۴ دادسرای فرهنگ و رسانه حضور پیدا کردم و از خود دفاع کردم.

حضور وکیل بابک زنجانی در دادسرا پیرو شکایت شرکت نفت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، رسول کوهپایه‌زاده با بیان این مطلب اظهار کرد: پیرو شکایتی که شرکت نفت از من کرده بود امروز (یک‌شنبه) در شعبه 4  دادسرای فرهنگ و رسانه حضور یافتم و بازپرس شعبه برخورد محترمانه و در چارچوب قانون و مقررات داشت و تحقیقات مقدماتی انجام شد.

    وی افزود: به دلیل اینکه پرونده در مرحله دادسرا و تحقیقات است از بیان جزییات معذورم.

    وکیل مدافع بابک زنجانی تصریح کرد: شرکت نفت مدعی بود که قسمتی از اظهارات بنده در مصاحبه با رسانه ها مطابق با واقعیت نیست که من توضیحات لازم را ارایه دادم و از خود دفاع و عنوان کردم که صحبت هایم عین واقعیت بوده است و مطلب کذبی را نگفتم که به عنوان اتهام نشر اکاذیب مورد پیگرد قرار گیرم؛ البته تشخیص با قوه قضاییه و مقام رسیدگی کننده به پرونده است.

    به گزارش ایسنا، رسول کوهپایه زاده جمعه 26 شهریورماه به ایسنا گفته بود: هفته گذشته احضاریه‌ای از شعبه 4 دادسرای فرهنگ و رسانه به دست من رسید که حکایت از شکایت شرکت نفت علیه من تحت عنوان نشر اکاذیب داشت. این احضاریه 23 شهریور به من ابلاغ شده و من 5 روز فرصت دارم تا خودم را معرفی کرده و توضیحات لازم را ارائه دهم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی