عصر بازار

مشتریان شرکت بوگاتی از ثروتمندترین افراد جهان هستند

عصر اعتبار- مشتریان شرکت بوگاتی از ثروتمندترین افراد جهان هستند و هر یک از آنها به طور میانگین ۸۴ دستگاه خودرو را در منزل شخصی خود نگهداری می‌کنند.

مشتریان شرکت بوگاتی از ثروتمندترین افراد جهان هستند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از فارس، علاقمندان به اتومبیل با شرکت بوگاتی آشنا هستند و به خوبی می‌دانند این شرکت فرانسوی لوکس‌ترین و گران‌ترین خودروهای دست‌ساز جهان را تولید می‌کند.

    شرکت بوگاتی در یک گزارش جدید اعلام کرد مشتریان آن از ثروتمندترین افراد جهان هستند و هیچ شرکت دیگری تاکنون نتوانسته است این تعداد فرد ثروتمند را به سمت خود بکشاند.

    بوگاتی یکی از زیرمجموعه‌های شرکت فولکس واگن محسوب می‌شود و این طور که خبرگزاری بلومبرگ به نقل از شرکت خودروسازی مذکور اعلام کرده است، هر فردی که قصد خرید یک دستگاه اتومبیل بوگاتی را دارد به طور میانگین صاحب 84 دستگاه خودرو است.

    البته میزان دارایی‌هایی این افراد به اینجا ختم نمی‌شود. زیرا به گفته بلومبرگ این افراد به جز 84 دستگاه خودرو، به طور میانگین سه دستگاه هواپیما جت و یک دستگاه قایق شخصی را هم در اختیار دارند.

    شرکت بِنتلی نیز از دیگر مراکزی محسوب می‌شود که اتومبیل‌های دست‌ساز و گران‌قیمت تولید می‌کند. ولی بر اساس گزارش جدید گفته شده است هر فردی که سراغ اتومبیل‌های بنتلی می‌رود به طور میانگین 8 دستگاه خودرو در اختیار دارد.

    معروف‌ترین اتومبیل ساخت شرکت بوگاتی، Veyron نام دارد که با قیمت پایه 1.85 میلیون دلار به فروش می‌رسد و همین مسئله به خوبی نشان می‌دهد افرادی که سراغ محصولات این شرکت می‌روند از چه سطح مالی برخوردار هستند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی