عصر بازار

پیام آقای مهدیان سرپرست محترم بانک توسعه تعاون به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس

عصر اعتبار- در پیشینه ایران زمین بزنگاه های غرورآفرین بسیاری وجود دارد که موجب مباهات و سربلندی این ملت می باشد و گرامیداشت یاد و خاطره آن ها امری بدیهی و گاه بدلیل درسی که به ما در گذر از حوادث زمان می دهد ضروری است.

پیام آقای مهدیان سرپرست محترم بانک توسعه تعاون به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، که از آن جمله است هشت سال دوران دفاع مقدس، ایامی که عزت، عظمت و استقلال ایران اسلامی بواسطه آن تثبیت گردید.
    دوران دفاع مقدس سال های حماسه جهاد و ایثار و دفع متجاوزینی بود که قصد براندازی نظامی انقلابی را در خیال باطل خود داشتند که امید مستضعفین جهان است. و حمد خداوند سبحان را که استکبار جهانی نه تنها به خواست واهی خود نرسید، بلکه این مردم مومن، رزمندگان والا مقام و خانواده معظم شهداء بودند که سرنوشت جنگ را به نفع اسلام عزیز رقم زدند. جنگ تحمیلی علیه ایران جنگی متعارف نبود. رژیم بعثی صدام به نمایندگی از تمامی قدرت های مستکبر به میهن اسلامی ما تجاوز نمود که با استعانت از خداوند و ایثارشهداء در نهایت سربلندی این ملت را به رهبری امام راحل و عظیم الشأن (ره) در گذر از امتحانی تاریخی در پی داشت. شهداء دفاع مقدس والاترین انسان ها بودند که با نثار خون خود استقلال و عظمت انقلاب اسلامی را ضمانت نمودند.
    هفته دفاع مقدس نماد و الگوی انسجام، اراده و حضور مردم کشورمان برای دفاع از آرمانهای مقدسی بود که با تبعیت از ولایت و با تمسک به قرآن به نقش آفرینی در تاریخ پرداختند و با اهدای خون خود توانستند آرامش و امنیت را برای ما به ارمغان بیاورند. اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آن ایام، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به همه مردم ایران، رزمندگان عزیز و خانواده معظم شهدا و بویژه شهدای معزز بانک توسعه تعاون تبریک و تهنیت عرض می نمایم، عزت و سربلندی ایران اسلامی و توفیق بیش از پیش مسئولین محترم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه پروردگار عالمیان مسئلت دارم.

                                                                                        حجت اله مهدیان

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی