عصر بازار

تامین و توسعه امکانات زیربنایی مهم‌ترین اولویت‌ پروژه مسکن مهر

عصر اعتبار- قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر اولویت نخست دولت و این وزارتخانه در بهره‌برداری از سایت‌های مسکن مهر را تامین و توسعه امکانات زیربنایی و تاسیسات روبنایی عنوان کرد.

تامین و توسعه امکانات زیربنایی مهم‌ترین اولویت‌ پروژه مسکن مهر
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از میزان، احمد اصغری مهرآبادی در حاشیه بازدید از روند اجرای سایت مسکن مهر مهرآباد رودهن گفت: مهم‌ترین اصل در تکمیل و بهره برداری از واحدهای مسکن مهر، ایجاد و تامین خدمات زیرساختی و تاسیسات روبنایی است.

    اصغری مهرآبادی توسعه شبکه فاضلاب و همچنین احداث تصفیه خانه سایت مسکن مهر شهرستان رودهن با چهار هزار و 235 واحد را مهم ترین نیاز زیرساختی این پروژه ذکر کرد و گفت: با همکاری اداره کل راه و شهرسازی استان تهران زمین تصفیه خانه در اختیار شرکت آب و فاضلاب استان قرار گرفته و با مصوبه اخیر هیئت دولت در اختصاص مبلغی برای تکمیل شبکه فاضلاب و اجرای تصفیه خانه پروژه‌های مسکن مهر کشور خصوصاً پروژه مسکن مهر مهرآباد رفع مشکل تصفیه خانه پروژه مذکور سرعت خواهد گرفت.

    قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در این بازدید که با حضور نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان دماوند و معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی تهران برگزار شد، از نزدیک در جریان اجرا و پیشرفت پروژه مسکن مهر مهرآباد رودهن قرار گرفت و دستوراتی را در جهت تسریع در اجرا و همچنین رفع مشکلات پروژه ها صادر کرد.

    پروژه مسکن مهر شهرهای زیر ٢٥ هزار نفر دماوند در شهر رودهن اجرا می‌شود که در قالب طرح خودمالک و 99 ساله مجموعاً دارای چهار هزار و 447 واحد مسکونی است که چهار هزار و 235 واحد آن در منطقه مهرآباد و 212 واحد آن در آبسرد واقع شده است .

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی