عصر بازار

آغاز ثبت‌نام طرح بیمه‌ای آرامش کوثر ویژه بازنشستگان نیروهای‌مسلح

عصر اعتبار- ثبت‌نام طرح بیمه تکمیلی مازاد درمان گروهی ویژه بازنشستگان نیروهای‌مسلح (طرح بیمه‌ای آرامش) از پنجم مهرماه آغاز می‌شود.

آغاز ثبت‌نام طرح بیمه‌ای آرامش کوثر ویژه بازنشستگان نیروهای‌مسلح
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»؛ این طرح در راستای تحقق فرمان مقام معظم رهبری که فرمودند "ما می‌خواهیم اگر کسی در خانواده مریض شد آن خانواده بیش از رنج مریض داری رنج دیگری نداشته باشد" و به‌منظور کاهش بخشی از دغدغه‌های جانبی بیماران و خانواده آن‌ها تصویب و اجرا شده است.
    جواد همایی تعمیم و توسعه خدمات برتر بیمه‌ای به جامعه هدف را از دیگر اهداف این طرح بر شمرد و گفت: بازنشستگان، مستمری‌بگیران و وظیفه‌بگیران نیروهای‌مسلح و خانواده آن‌ها اعم از همسر، فرزندان و سایر افراد تحت‌تکفل در صورت داشتن دفترچه بیمه خدمات درمانی نیروهای‌مسلح می‌توانند از مزایای این بیمه‌نامه بهره‌مند شوند.
    وی بیان‌کرد: بیمه‌شده اصلی با در دست داشتن دفترچه سازمان بیمه خدمات درمانی نیروهای‌مسلح خود و اعضاء خانواده‌اش می‌تواند به شعب بیمه‌کوثر و دفاتر الکترونیکی ساتا در سراسر کشور در این طرح ثبت‌نام کند.
    مدیر بیمه‌های درمان شرکت خاطر نشان‌کرد: حق‌بیمه این طرح به‌صورت کسر از حقوق در اقساط 12ماهه صورت می‌گیرد.
    جواد همایی آرامش بازنشستگان و خانواده آن‌ها را بالاترین دستاورد این طرح جامع بیمه‌ای دانست و بیان‌کرد: تامین هزینه‌های مازاد درمانی گروه هدف و تسریع و تسهیل در پرداخت هزینه‌های بیمه‌شدگان، دستیابی سریع به خدمات تخصصی و فوق‌تخصصی در بهترین و مجهزترین مراکز درمانی خصوصی و دولتی در سراسر کشور، دریافت معرفی‌نامه به مراکز درمانی طرف‌قرارداد در کوتاه‌ترین زمان ممکن به شکل حضوری یا ازطریق ایستگاه‌‌های خدمات بیمه‌ای بیمه‌کوثر (چابک)، دریافت خسارت‌های درمانی در کوتاه‌ترین زمان ازطریق کارت‌های بانکی شتاب ازجمله مزایای این طرح است.
    وی با بیان اینکه دستیابی سریع و آسان به اطلاعات هزینه‌ها و باقی‌مانده سقف خدمات ازطریق پرتال شرکت بیمه‌کوثر به‌منظور مدیریت بهینه استفاده از بیمه برای سرپرست و اعضای خانواده امکان‌پذیر است، تصریح‌کرد: ارائه خدمات ویژه به بیمه‌شدگان تحت‌پوشش در زمینه دندان‌‌پزشکی، عینک، سمعک، اورتز، پروتز و آزمایشگاه از مزایای این طرح است.
    جواد همایی از اجرای این بیمه در پاییز سال‌جاری خبرداد و تاکید‌کرد: با ثبت‌نام جامعه هدف و جمع‌اوری اطلاعات متقاضیان در سراسر کشور این طرح اجرایی خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی