عصر بازار

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی

افزایش پلکانی حداقل دستمزد بازنشستگان در دستور کار دولت

عصر اعتبار- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: برنامه دولت یازدهم افزایش پلکانی کف دستمزد بازنشستگان است و در طول سه سال گذشته این موضوع را پیگیری می کند.

افزایش پلکانی حداقل دستمزد بازنشستگان در دستور کار دولت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، «علی ربیعی» روز سه شنبه در آیین پیاده روی با بازنشستگان در پارک آب و آتش که به مناسبت روز تکریم از بازنشستگان برگزار شد، افزود: سه سال گذشته تجربه خوبی در خصوص افزایش حداقل دستمزد بازنشستگان داشتیم.
    وی توضیح داد: امسال تصمیم گرفتیم حداقل دستمزدها را بیشتر افزایش دهیم که این میزان برای حداقل بگیرها به بیش از ٣۰ درصد رسید.
    ربیعی گفت: حقوق بازنشستگان کشوری قرار بود ١٢ درصد افزایش یابد که این میزان به ٢۰ درصد رسید.
    وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد: متاسفانه مسکن مهر وقت و هزینه بسیاری را از دولت گرفت اما با این وجود، پیگیر مسکن اجتماعی کارگران هستیم و بازنشستگان نیز در اولویت هستند.
    ربیعی با یادآوری اینکه جامعه ایران رو به سالمندی است و نیاز به مراقبت بیشتری از سالمندان احساس می شود، بیان داشت: امسال مجموعه ای از برنامه ها در دولت برای بازنشستگان پیگیری می شود.
    وی آموزش برای بازنشستگی و دوران سالمندی را از دیگر برنامه های این وزارتخانه برای قشر سالمند عنوان کرد و اظهار داشت: موضوع تجرد در دوران سالمندی بویژه برای زنان جدی است در حالی که مردان شانس بیشتری برای ازدواج دارند.
    ادامه دارد...

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی