عصر بازار

محمود خدادادی تشریح کرد:

مهمترین برنامه های معاونت امور استان ها و توسعه شبکه فروش بیمه دانا

عصر اعتبار- برنامه ها و اهداف معاونت جدید امور استان ها و توسعه شبکه فروش بیمه دانا اعلام شد.

مهمترین برنامه های معاونت امور استان ها و توسعه شبکه فروش بیمه دانا
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، محمود خدادادی که اخیراً با حکم دکتر بیژن صادق نایب رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل این شرکت به سمت معاونت امور استان ها و توسعه شبکه فروش منصوب شده است، برنامه های خود را در سه بخش امور شعب، امور نمایندگان و دفتر تحقیقات تشریح کرد.
    وی، تدوین برنامه آموزشی برای کارشناسان، معاونین و رؤسای شعب در سطوح متناسب و با رویکرد بازاریابی و تکنیک های مذاکره هدفمند، پیگیری برگزاری آموزش های اتکایی و تجزیه و تحلیل صورت های مالی در رده های رئیس شعبه و سرپرستان مناطق، پیگیری اخذ مصوبه شیوه نامه ارزیابی عملکرد و اصلاح درجه بندی شعب و برنامه ریزی برای استمرار عملیات وصول مطالبات شعب را از جمله مهمترین برنامه های این معاونت در حوزه امور شعب ذکر کرد.
    خدادادی، در حوزه امور نمایندگان نیز، پیگیری تعیین تکلیف قراردادهای نمایندگان، بررسی و ساماندهی تابلو نمایندگان و تدوین و اجرای برنامه توسعه همکاری کارگزاران با شرکت بیمه دانا را از برنامه های مهم خود توصیف کرد.
    معاون امور استان ها و توسعه شبکه فروش در بخش پایانی سخنان خود، برنامه ریزی برای بهینه کردن ترکیب نیروی انسانی، نیاز سنجی مطالعات کاربردی و هدفمند در راستای سیاست های مدیریت شرکت، راه های بهبود و افزایش بهره وری نیروی انسانی و بررسی تأثیر اضافه کاری و کارانه بر عملکرد پرسنل شرکت را از مهمترین برنامه های این معاونت در حوزه دفتر تحقیقات ذکر کرد.
    گفتنی است: خدادادی متولد 1346 و دارای مدرک فوق لیسانس مهندسی صنایع است. وی پیش از این در سمت های مدیر امور شعب، مدیر هماهنگی امور شعب و نمایندگان ، رئیس شعب اصفهان، یزد و خلیج فارس بیمه دانا فعالیت داشته است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی