عصر بازار

پرویز سوادکوهی مدیرشعب استان البرز موسسه اعتباری کوثر منصوب شد

عصر اعتبار: مراسم تکریم و معارفه مدیریت شعب استان البرز با حضور جواد فهیمی پور قائم مقام مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر،جمعی از معاونین و مدیران حوزه مرکزی در محل سالن اجتماعات سرپرستی استان البرز برگزار و پرویز سواد کوهی به عنوان مدیرشعب این استان معرفی گردید.

پرویز سوادکوهی مدیرشعب استان البرز موسسه اعتباری کوثر منصوب شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹:۰۰
  • پرویز سوادکوهی مدیرشعب استان البرز موسسه اعتباری کوثر منصوب شد
  • پرویز سوادکوهی مدیرشعب استان البرز موسسه اعتباری کوثر منصوب شد
  • پرویز سوادکوهی مدیرشعب استان البرز موسسه اعتباری کوثر منصوب شد
  • پرویز سوادکوهی مدیرشعب استان البرز موسسه اعتباری کوثر منصوب شد
  • پرویز سوادکوهی مدیرشعب استان البرز موسسه اعتباری کوثر منصوب شد

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در این مراسم که با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد جواد فهیمی پور ،قائم مقام مدیر عامل ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت:امروز امنیت ایران اسلامی را مرهون جهاد جهادگران هشت سال دفاع مقدس و به ویژه خون شهدا هستیم. مناسبت هفته دفاع مقدس مجالی برای نهادینه سازی یاد وخاطره رشادت های دلیرمردان دوران دفاع مقدس می باشد.

فهیمی پور اعلام کرد: تغییر نگرش صنعت بانکداری از مشتری مداری به مشتری محوری

عضو هیئت مدیره مؤسسه اعتباری کوثر افزود:متاسفانه برخی مواقع خوب شعار می دهیم اما بهینه رفتار و عمل نمی کنیم. برای زنده نگهداشتن ارزش های شهدای دفاع مقدس توصیه می کنم وصیت نامه شهدا را مطالعه کنید و در مسیر زندگی آنها را سرمشق قرار دهید.

فهیمی پور در بخش دیگری از سخنان خود گفت:موسسه اعتباری کوثر در طول 5سال فعالیت خود در نظام بانکی به واقع جهادی عمل نموده است.تنها تفاوت عملکردی موسسه اعتباری کوثر با سایر بانکها در ارائه خدمات ارضی و صدور چک می باشد.اگر می خواهیم شعار"آینده از آن ماست" را محقق نماییم نباید به وضعیت کنونی قانع باشیم.

به اعتقاد وی؛ کوثر یک مجموعه ارزشی است که در راستای تحقق چشم انداز و تنوع بخشی به سبد خدمات مشتریان متناسب با تکنولوژی روز ؛ فرآیند توسعه ای خود را در تعامل با بانک مرکزی فعالیت در قالب بانک کوثر تبیین نموده است.

قائم مقام موسسه اعتباری کوثر خطاب به روسا و کارکنان شعب استان البرز گفت: ارتقا جایگاه کوثر در نظام بانکی در گرو ادامه فعالیت جهادی مدیران و کارکنان آن می باشد.

وی خاطر نشان ساخت:اگر می خواهیم کوثر به عنوان بانک برتر در نظام بانکی کشور مطرح گردد باید ارتقاء دانش و آگاهی را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

فهیمی پور با اشاره به تغییر نگرش صنعت بانکداری از مشتری مداری به مشتری محوری اظهار داشت:مشتری محوری اهمیت قائل شدن به خواسته تک تک مشتریان می باشد.

وی در ادامه خواستار بررسی و نقد دستورالعمل های ابلاغی موسسه از سوی کارکنان صف و اعلام نقاط ضعف به حوزه مرکزی شد و تصریح کرد:در برنامه ریزی فعالیت ها باید گوش به زنگ دیدگاه های رهبری سازمان باشیم.

براساس این گزارش؛ تیمور کشاورز مدیر سابق شعب استان البرز در تشریح عملکرد مدیریتی- اجرایی پنج ساله خود در موسسه اعتباری کوثر گفت: هم اکنون در استان البرز مفتخر به ارائه خدمات بانکی در 21شعبه با همکاری 120نیروی متخصص و جوان هستیم.

وی افزود:در حال حاضر 41دستگاه خودپرداز موسسه در این استان فعال می باشد که 5دستگاه آن جزو 10خودپرداز اول موسسه به لحاظ تعداد تراکنش ها است .

کشاورز در پایان با تشکر از زحمات و سخت کوشی های روسا و همکاران شعب ، برای پرویز سواد کوهی مدیر جدید شعب استان البرز آرزوی موفقیت نمود.

سپس پرویز سواد کوهی مدیر جدید شعب استان البرز  با تشکر از زحمات تیمور کشاورز گفت: عملکرد آماری،آمایش و تجهیز  شعب استان البرز  بسیار مناسب و مطلوب می باشد.

وی فعالیت نیروی انسانی جوان،چابک و متخصص را ارزشمندترین دارایی کوثر دانست و گفت:در شرایط حاضر باید داشته هایمان را حفظ و توسعه دهیم تا بتوانیم آینده را از آن خود کنیم.

در پایان مراسم با اهدای لوح سپاس از تلاش ها و خدمات ارزشمند تیمور کشاورز مدیر سابق شعب استان البرز تقدیر شد و حکم انتصاب پرویز سوادکوهی مدیر جدید شعب استان البرز از سوی فهیمی پور قائم مقام مدیر عامل موسسه اعتباری کوثر تقدیم وی گردید.

برچسب ها
پورسعید خلیلی