عصر بازار

الاکلنگ بازار سرمایه در هفته اخیر

عصر اعتبار- یک کارشناس بازار سرمایه گفت: طی هفته ای که گذشت بازار بورس با فراز و نشیب همراه بود و در مجموع ۱.۱ درصد رشد را تجربه کرد.

الاکلنگ بازار سرمایه در هفته اخیر
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به وضعیت بازار بورس طی هفته گذشته افزود: طی هفته گذشته، مجموع هفتگی شاخص 848 واحد بود که به عبارتی بازار سرمایه در این مدت 1.1 درصد رشد داشته است.

    وی ادامه داد: بهترین روز هفته از نظر بازدهی بازار سرمایه، روز شنبه 3 مهرماه، شاخص 456 واحد رشد داشته و درمقابل، بدترین روز هفته روز دوشنبه 5 مهرماه، شاخص تنها 8 واحد رشد داشته است.

    طحانی درادامه تصریح کرد: طی هفته گذشته، صنعت قند و شکر و صنعت خودرو بیشترین توجه را در بازار سرمایه از آن خود کردند و هفته خوبی برای سرمایه گذاران رقم داده شد.

    این کارشناس بازار سرمایه عنوان کرد: روز چهارشنبه 7 مهرماه، عرضه ها در قند و شکر افزایش پیدا کرد و صنعت خودرو در مقیاس هفتگی، رشد چندانی نداشته، این درحالیست که چند گردش معاملاتی صنعت خودرو بسیار بالا بوده و مابقی ایام، صنعت فلزات، مورد توجه بازار سرمایه قرار گرفته است.

    به گفته طحانی، درمجموع، یکسری بلوکه ها برروی شاخص تاثیر داشته و باعث شد که شاخص 1.1 درصد مثبت بماند.

    این کارشناس در خصوص پیش بینی وضعیت بازار سرمایه طی هفته آینده گفت: بنظر می رسد که وضعیت بازار سرمایه روند مثبتی را طی کند و سرمایه گذاران با اطمینان بیشتری وارد بازار شوند.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی