عصر بازار

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گرگان:

نیمی از جمعیت کشور هیچ تسهیلاتی دریافت نکرده‌اند

عصر اعتبار- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه ۹۰ درصد وام ها را ۱۰ درصد جمعیت کشور دریافت می‌کنند، گفت: نیمی از جمعیت کشور هیچ گونه تسهیلاتی دریافت نکرده‌اند.

نیمی از جمعیت کشور هیچ تسهیلاتی دریافت نکرده‌اند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از مهر، علی ربیعی شامگاه پنجشنبه در کارگروه اقتصاد مقاومتی استان گلستان اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی و سیاست‌های ابلاغی آن نسخه بی بدیلی برای هر کشوری است تا بتواند سرافرازانه ادامه حیات دهد.

    وی برجام و توفیقات آن را در راستای اقتصاد مقاومتی و ایجاد تحرک در فضای بین الملل دانست و افزود: با دشمنی‌ها، توطئه‌ها و دسیسه‌ها تحول در اقتصاد داخلی سخت بود که با اقتصاد مقاومتی حاصل شد.

    وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به تحولات ایجاد شده پس از برجام اشاره کرد و ادامه داد: برجام و اجرای اقتصاد مقاومتی اثر دو جانبه داشت، تعامل با جهان را روان کردیم و در بخش امنیت اقتصادی ارز را ثابت نگه داشتیم.

    وی با بیان اینکه تلاش کردیم به طور مداوم گره‌ها را باز کنیم، تصریح کرد: بخش اعظم گره‌ها مربوط به ساختارهای درهم تنیده بوده و تنها 10 درصد مربوط به مسائل خارجی و مابقی ساختارهای درهم تنیده داخلی است.

    ربیعی با تاکید بر اینکه دولت در زمینه ایجاد آرامش در جامعه موفق بوده است، خاطرنشان کرد: جامعه به آرامش و امنیت روانی نیاز داشت و این گام برداشته شد تا مردم به تله فقر نیفتند و خوشبختانه در این حوزه موفق بودیم.

    وی ادامه داد: دولت تدبیر و امید تاکنون برای 11 میلیون زن و کودک بیمه و برای 17 هزار بچه یک وعده غذای گرم فراهم کرده و پوشش بیمه‌ای را گسترش داده است.

    وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از آغاز مسکن حمایتی و اتمام مسکن مهر در این دولت خبر داد و اضافه کرد: تا پایان بهار سال آینده مسکن حمایتی خانواده‌های دارای دو معلول در کشور به پایان می‌رسد.

    ربیعی در پایان یادآور شد: هیچ استانی متحول نمی‌شود مگر اینکه ذهنیت مسئولان و نخبگان آن تغییر کرده و هم نظری بین نخبگان و مسئولان ایجاد شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی