عصر بازار

معاون ربیعی خبر داد؛

یارانه۲۰۰هزارنفر حذف شد

قصد حذف گسترده یارانه‌بگیران را نداریم

عصر اعتبار- معاون وزیر کار با بیان اینکه در ۵ماهه امسال یارانه بیش از۲۰۰هزار نفر حذف شد، گفت:دولت قصد حذف گسترده یارانه‌بگیران را ندارد و فقط یارانه خانوارهای با درآمد بیش از ۳۵ میلیون تومان حذف می شود.

یارانه۲۰۰هزارنفر حذف شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از مهر، احمد میدری با بیان اینکه قانون بودجه امسال، دولت را مکلف به حذف یارانه 24 میلیون نفر از جمعیت کشور کرده بود، گفت : بر اساس این قانون اگر دولت به وظیفه خود عمل نمی‌کرد تخلف تلقی می شد و مشمول مجازات است.

    معاون رفاه اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با ابراز خرسندی از اینکه مجلس شورای اسلامی این قانون را اصلاح کرده است، تصریح کرد: در اصلاحیه مجلس این مجازات برای دولت حذف شد.

    این مقام مسئول از حذف بیش از  200 هزار نفر از یارانه بگیران تا مرداد امسال خبر داد و یادآور شد: این آمار نشان می دهد دولت به هیچ وجه قصد ندارد به صورت گسترده از تعداد یارانه بگیران بکاهد.

    وی با تاکید بر اینکه دولت فقط یارانه افرادی که سالانه بالای 35 میلیون تومان درآمد دارند حذف می کند، خاطرنشان کرد: دولت هیچ برنامه ای برای حذف یارانه 30 میلیون نفر از جمعیت کشور را در سال 95 ندارد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی