عصر بازار

اعزام سالمندان تحت پوشش کمیته امداد به عتبات عالیات

عصر اعتبار- معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد از موافقت برای اعزام سالمندان تحت پوشش این نهاد به زیارت عتبات عالیات خبر داد.

اعزام سالمندان تحت پوشش کمیته امداد به عتبات عالیات
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، فاطمه رهبر در همایش «شوق زیارت» که به منظور تکریم سالمندان و بازنشستگان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در حرم مطهر رضوی برگزار شد، افزود: این پنجمین همایش شوق زیارت است که با حضور افراد سالمند تحت پوشش کمیته امداد اجرا می شود و در آن حدود 350 فرد سالمند از سراسر کشور به همراه خانواده هایشان حضور دارند.

    معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد با بیان اینکه حدود یک پنجم از سالمندان زائر در طرح شوق زیارت را زنان سالمند تشکیل می دهند، ادامه داد: در میان این افراد  سالمندان نخبه ای حضور دارند که هر یک در یکی از جنبه های فرهنگی یا هنری دستاوردهای خوبی داشته اند.

    وی تاکید کرد: یکی از خواسته های سالمندان حاضر در طرح شوق زیارت اعزام به زیارت کربلا و عتبات عالیات بود که این مطالبه سالمندان با موافقیت رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) عملی می شود و دستور اعزام سالمندان به کربلا صادر شد.

    رهبر با اشاره به خدمات کمیته امداد در حوزه سلامت به مددجویان این نهاد گفت: امروز مددجویان کمیته امداد تحت پوشش بیمه تکمیلی هستند همچنین این افراد در حوزه مددجویان شهری تحت پوشش بیمه سلامت و در حوزه مددجویان روستایی هم تحت پوشش بیمه پایه سلامت قرار دارند.

    معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد اضافه کرد: رئیس کمیته امداد به عنوان یکی از خواسته های خود همواره در نظر داشته است که بیمه مددجویان یکسان شود تا در ارائه خدمات تفاوتی وجود نداشته باشد و همچنین پوشش این خدمات برای همه مددجویان امکان‌پذیر شود.

    وی خاطرنشان کرد: در نظر داریم مستمری پرداختی به مددجویان کمیته امداد را افزایش دهیم و همچنین بتوانیم همه این افراد را تحت پوشش قرار دهیم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی