عصر بازار

سرپرست بانک توسعه تعاون:

بانک توسعه تعاون ۱۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده است

عصر اعتبار- سرپرست و عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: در ۶ ماه نخست امسال، ۱۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات از منابع این بانک پرداخت شده است.

بانک توسعه تعاون ۱۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، حجت الله مهدیان روز یکشنبه در حاشیه آغاز به کار ساختمان مدیریت بانک توسعه تعاون استان مرکزی در اراک در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پیش بینی شده تسهیلات پرداختی تا پایان سال جاری به 40 هزار میلیارد ریال افزایش یابد.
    وی بیان کرد: سال گذشته بانک توسعه تعاون، 27 هزار میلیارد ریال تسهیلات به شرکت های تعاونی، اشخاص حقیقی و حقوقی پرداخت کرد.
    سرپرست و عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون ادامه داد: رسالت اصلی این بانک پرداخت تسهیلات به بنگاه های کوچک و متوسط است و بر اساس اساسنامه، 70 درصد تسهیلات این بانک به تعاونی ها و 30 درصد به افراد حقیقی و حقوقی اعطا می شود.
    مهدیان گفت: این بانک فعالیت خود را از سال 88 با سرمایه اولیه پنج هزار میلیارد ریال آغاز کرده و در طول این مدت از محل ارزیابی دارایی های ثابت خود نیز، چهار هزار میلیارد ریال سرمایه اضافه کرده است.
    سرپرست و عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون اضافه کرد: سرمایه فعلی این بانک 9 هزار میلیارد ریال است و کمبود سرمایه یکی از مهمترین تنگناهای این بانک است.
    ساختمان مدیریت بانک توسعه تعاون کشور در هفت طبقه و سه هزار و 156 متر مربع زیربنا، در مدت 20 ماه با صرف هزینه ای بالغ بر حدود 95 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
    بانک توسعه تعاون دارای 400 شعبه و 100 باجه در کشور است که از این تعداد 14 شعبه و باجه در استان مرکزی است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی