عصر بازار

ربیعی:

قانون کار در کمیسیون اجتماعی با مشارکت نمایندگان تشکل ها اصلاح می شود

عصر اعتبار- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با توجه به اعتراض ها و انتقادهای جامعه کارگری از قانون کار گفت: اصلاحیه قانون کار که در دولت قبل به مجلس داده شده بود در کمیسیون اجتماعی با حضور نمایندگان تشکل های حوزه کار اصلاح و بازنگری خواهد شد.

قانون کار در کمیسیون اجتماعی با مشارکت نمایندگان تشکل ها اصلاح می شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵:۰۰

    به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، علی ربیعی امروز(یکشنبه) در گفت وگو با ایرنا درباره اصلاح قانون کار افزود: نمایندگان کمیسیون اجتماعی، همه گونه همکاری را با تشکل های کارگری و کارفرمایی خواهند داشت تا اصلاح قانون کار به گونه ای انجام شود که منافع کارگر و کارفرما در آن لحاظ شود.
    ربیعی یادآور شد: لایحه اصلاح قانون کار در دولت قبل بوده است؛ با این حال در حال مذاکره هستیم و مجلس این لایحه را در دستور کار خود قرار داده است.
    وی اضافه کرد: سعی می کنیم با حضور در مجلس و مشارکت دادن کارگران و کارآفرینان، نظر شرکای اجتماعی این بخش را اعمال کنیم.
    وی گفت: «وقتی من به وزارتخانه آمدم این لایحه به مجلس رفته و در مراحل کار نیز قرار گرفته بود.»
    وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: با رییس کمیسیون اجتماعی مجلس نیز صحبت کردیم؛ وی همه طرفین را در این امر مداخله خواهد داد. امیدوارم با مشارکت کمیسیون اجتماعی مجلس دیدگاه همه شرکای اجتماعی مورد توجه قرارگیرد.
    به گزارش ایرنا، اصلاح قانون کار در دولت دهم به مجلس داده شد که اعتراض نمایندگان کارگری را به همراه داشت. کارگران معتقدند اصلاحات انجام شده بدون حضور نمایندگان کارگری بوده و به نفع جامعه کارگری نیست و باید دوباره این اصلاحات از سوی نمایندگان کارگری و کارفرمایی اصلاح شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی