عصر بازار

۱۰ درصد از سهام آپ در بورس عرضه می شود

عصر اعتبار- امروز دوشنبه ۱۲ مهر، شرکت آسان پرداخت خبر از عرضه ۱۰ درصدی سهام این شرکت با نماد آپ در بورس داد.

۱۰ درصد از سهام آپ در بورس عرضه می شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از عصر بازار، منصوری مدیرعامل این شرکت گفت: فروش شرکت حدود 2 هزار و 20 میلیارد تومان است و عمده درآمد آن از کارمزد دریافتی از دستگاه های پوز تامین می شود. در واقع کارمزد یاد شده حاصل از تراکنش ها و راه اندازی دستگاه های پوز است.
    وی در خصوص ترکیب سهام داری این شرکت نیز یادآور شد: 40 درصد سهام این شرکت متعلق به بانک کشاورزی و 60 درصد مابقی آن در اختیار مدیرعامل شرکت و آقای شهیدی قائم مقام شرکت آسان پرداخت است.
    منصوری افزود: این شرکت در حال حاضر 450 هزار دستگاه پوز در اختیار دارد و 65 درصد تراکنش های دستگاه های پوز را در اختیار دارد. همچنین این شرکت 40 نماینده دارد و قراردادهای آنها 3 تا 5 ساله است.
    مدیرعامل شرکت آسان پرداخت محبوبیت برند آپ را از مزیت های این شرکت دانست و بیان کرد: اعتماد مردم به این شرکت، پیشرو بودن و کیفیت و امنیت از مزایای دیگر آپ است. علاوه بر این در سال های اخیر، سهم تجاری از درآمدهای دستگاه های پوز به درآمدهای حاصل از پرداخت های موبایلی تغییر کرده است. در واقع در درآمدهایی شرکت دستگاه های پوز جای خود را به موبایل داده است.
    وی ادامه داد: سهم بازار آپ نسبت به سال 92 سه برابر شده است. همچنین بر اساس آخرین گزارش بانک مرکزی در حال حاضر از کل تعداد تراکنش ها 14.6 درصد متعلق به آپ است و تا پایان سال 94 در رتبه سوم قرار داریم. علاوه بر این esp این شرکت از رقبا بالاتر است و حاشیه سود بیشتری دارد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی