عصر بازار

معاون توسعه امور تولیدی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در مجمع بانک سپه

دکتر پورمحمدی:کمک ویژه بانک سپه به دولت در حوزه آب قابل تقدیر و تحسین است

عصر اعتبار- معاون توسعه امور تولیدی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در جلسه عمومی عادی سالانه صاحبان سهام بانک سپه ضمن تقدیر از عملکرد این بانک گفت: کمک ویژه بانک سپه به دولت در حوزه آب، قابل تقدیر و تحسین است.

دکتر پورمحمدی:کمک ویژه بانک سپه به دولت در حوزه آب قابل تقدیر و تحسین است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار»، دکترحمید پورمحمدی که در مجمع عمومی بانک سپه برای بررسی عملکرد سال مالی منتهی به 29 اسفند 94 و در جمع وزیر و معاون وزارت امور اقتصادی و دارایی، حسابرسان، نمایندگانی از سازمان برنامه و بودجه، تعاون کار و رفاه اجتماعی، جهاد کشاورزی، وزارت صنعت، معدن و تجارت و نیز مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره و مدیران ارشد این بانک سخن می گفت اظهارداشت: بانک سپه به دولت به ویژه در حوزه آب که موضوع بحران کشور است کمک ویژه ای کرده است. بحث آب در ایران از جایگاه مهمی برخوردار است و همین مهم حکایت از اهمیت حمایتهای بانک سپه از این حوزه دارد.

    معاون توسعه امور تولیدی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور افزود: بانک سپه همچنین نقش بسیار موثری در حوزه خرید تضمینی گندم داشته که در راستای نیز از عملکرد مطلوبی برخوردار بوده است.
    وی با تأکید بر لزوم افزایش سرمایه بانک سپه و نیز ضرورت هماهنگی بین سازمان برنامه و بودجه و وزارت امور اقتصادی و دارایی برای بازپرداخت بدهی های دولت به بانکها به ویژه به بانک سپه گفت: از عملکرد بانک سپه به ویژه مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره این بانک و نیز کارکنان آن تقدیر و تشکر می کنم و نیک می دانم که فشاری که در دوران تحریم بر مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره آن بوده چند برابر آن بر رئیس مجمع و نیز رئیس کل بانک مرکزی وارد شد.
    دکتر پور محمدی ضمن تشکر ازطیب نیا رئیس مجمع و وزیر امور اقتصادی و دارایی وسیف رئیس کل بانک مرکزی در تحمل این فشارها برای سالم نگه داشتن سیستم بانکی از یکسو و نیز تأمین منابع مالی مورد نیاز اقتصاد از طریق بانکها از سوی دیگر، به تلاشهای صورت گرفته وزیر اقتصاد، دولت و تیم مذاکره کننده برای خروج بانک سپه از تحریم اشاره کرد و گفت: اگر این تلاشهای شبانه روزی نبود، خروج بانک سپه از تحریم در حد یک رویا باقی می ماند.

    * سال 94 نقطه عطفی در تاریخ بانک سپه در خروج از تحریم سازمان ملل
    * اعتماد داخلی و بین المللی به بانک سپه در خروج از تحریمها
    وی افزود: سال 94، نقطه عطفی در تاریخ بانک سپه به دلیل خروج از تحریم سازمان ملل است. با خروج این بانک از تحریمها و اعتمادی که به این بانک وجود دارد باعث شد تا بتواند به ایفای نقش خود در سطوح داخلی و بین المللی بپردازد.
    دکترپورمحمدی تأکید کرد: با تلاشهای صورت گرفته از سوی دولت و وزیر اقتصاد و تیم مذاکره کننده، رویای خروج بانک سپه از تحریم محقق شد و بانک سپه با مغتنم شمردن این فرصت باید به ایفای نقش آفرینی بیش از پیش بپردازد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی