عصر بازار

برندگان جوایز جشنواره قرض الحسنه بانک ملت مشخص شدند

عصر اعتبار: با برگزاری قرعه کشی جشنواره حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملت، برندگان خوش شانس این جشنواره مشخص شدند.

برندگان جوایز جشنواره قرض الحسنه بانک ملت مشخص شدند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰:۰۰
  • برندگان جوایز جشنواره قرض الحسنه بانک ملت مشخص شدند
  • برندگان جوایز جشنواره قرض الحسنه بانک ملت مشخص شدند
  • برندگان جوایز جشنواره قرض الحسنه بانک ملت مشخص شدند

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در این مراسم که با حضور اعضای هیات نظارت بر قرعه کشی بانک ها متشکل از نمایندگان دادستانی کل کشور، بانک مرکزی و حسن روستا عضو هیات مدیره این بانک برگزار شد، برندگان بیش از 851 میلیارد ریال جوایز جشنواره حساب های قرض الحسنه پس انداز با استفاده از سیستم گوی و گردونه و رایانه تعیین شدند.
حسین حیدری، معاون مدیرعامل بانک ملت در امور بانکداری تجاری و شخصی در این مراسم از قرض الحسنه به عنوان یک سنت نیکو و پسندیده یاد کرد و گفت: قرض الحسنه از جایگاه بالایی در بانکداری اسلامی برخوردار است و قرض دهنده، از اجر معنوی و اخروی برخوردار خواهد شد.
وی با اشاره به این نکته که در این دوره از جشنواره حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملت، بیش از سه میلیون نفر واجد شرایط شرکت در قرعه کشی شناخته شدند، تاکید کرد: این قرعه کشی نخستین قرعه کشی در سطح بانک های بزرگ کشور است که از بین هر 6 نفر یک نفر برنده می شود.
به گفته حیدری، برای این دوره از قرعه کشی جشنواره حساب های قرض الحسنه پس انداز 502 هزار جایزه اخصاص پیدا کرده که جوایز یادشده شامل 1556 متر اسکناس 50 هزار ریالی به یکهزار نفر( هر نفر معادل 471.515.151 ریال)، یکهزار کمک هزینه خرید صنایع دستی هریک به مبلغ 30 میلیون ریال و 500 هزار جایزه نقدی 700 هزار ریالی در نظر گرفته شده است.
وی عدالت در توزیع جوایز و بهره مندی استان ها از جوایز متناسب با منابع قرض الحسنه جذب شده و تقویت تولید ملی و کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی از طریق تعیین جایزه نقدی خرید صنایع دستی را از جمله ویژگی های این دوره از جشنواره حساب های قرض الحسنه بانک ملت ذکر کرد.
بر اساس این گزارش، اسامی برندگان این دوره از جشنواره حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملت پس از طی مراحل اداری لازم از طریق سایت اینترنتی این بانک به نشانیwww.bankmellat.irبه اطلاع عموم رسیده و جوایز برندگان نیز به حساب آنان در بانک ملت واریز خواهد شد.

برچسب ها
پورسعید خلیلی