عصر بازار

قائم مقام کمیته امداد استان تهران خبر داد؛

کمک ۱.۱ میلیارد تومانی خیرین در جشن عاطفه‌ها

عصر اعتبار- قائم مقام کمیته امداد استان تهران از جمع‌آوری یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان از سوی خیرین تهرانی در جشن عاطفه‌ها خبر داد و گفت: معادل همین مقدار نیز در مدارس جمع‌آوری شده است.

کمک ۱.۱ میلیارد تومانی خیرین در جشن عاطفه‌ها
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، سید ابوالفضل پرینچی در مراسم اختتامیه جشنواره «جعبه‌ کفش» که طرح مشترک میان گروه امداد و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران بود، افزود: برگزاری این طرح برای کمک به نیازمندان بر اساس هماهنگی‌های انجام شده مدتی است که آغاز شده و امروز با جمع‌آوری، به اهدای جعبه کفش‌های بسیاری به نیازمندان کمک خواهیم کرد.

    وی تأکید کرد: اجرای این طرح نشان داد که مردم مسئولیت خود را در قبال جامعه هدف و اقشار نیازمند به خوبی انجام دادند.

    قائم مقام کمیته امداد استان تهران با اشاره به اینکه در تولید فقر، سازمان فرهنگی هنری شهرداری و کمیته امداد هیچ نقشی ندارند، گفت: تمامی سازمان‌ها بعد از اینکه آسیب اجتماعی و موضوعات خاصی در جامعه اتفاق بیفتد و مراجعات‌مان زیاد شود، فقر را تحویل می‌گیریم و این باعث می‌شود که جامعه هدف افزایش پیدا کند اما در مجموع نمی‌توانیم تخمین بزنیم که تا سال بعد میزان مراجعات ما چقدر اضافه می‌شود.

    پرینچی با اشاره به اینکه افرادی که به نهادهای حمایتی و کمیته امداد مراجعه می‌کنند، مأوی آخرشان این نهادهاست، گفت: برگزاری جشن‌هایی مانند جشن عاطفه‌ها و همچنین این طرح نشان داد که مردم حضوری فعال در کمک به نیازمندان دارند و باید این ارزش را حفظ کرده و با تغییرات و اجرای روش‌های دیگری در راستای جذب بیشتر کمک‌ها اقدام کنیم.

    وی گفت: در جشن عاطفه‌ها که 25 شهریور ماه مرحله اول آن برگزار شد، در استان تهران خیرین یک میلیارد و 100 میلیون تومان کمک کردند که البته کمک‌های مدارس نیز به این آورده اضافه می‌شود که آن نیز رقمی معادل همین است.

    قائم مقام کمیته امداد استان تهران اظهار امیدواری کرد که اجرای اینگونه طرح‌ها اثربخشی زیادی در آینده خواهند داشت و در اسرع وقت کمک‌ها و جعبه کفش‌های جمع‌آوری شده به افراد نیازمند شناسایی شده، توزیع می‌شود و در حال حاضر نیز ماشین‌ها برای توزیع آماده هستند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی