عصر بازار

بانک توسعه صادرات بانک دولتی با صورتهای مالی مطلوب شناخته شد

عصر اعتبار- بانک توسعه صادرات در جلسه مجمع عمومی سالانه که با حضور اعضای آن برگزار گردید، بعنوان بانک دولتی با صورتهای مالی مطلوب معرفی شد.

بانک توسعه صادرات بانک دولتی با صورتهای مالی مطلوب شناخته شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در این نشست،گزارش بانک توسعه صادرات از سوی حسابرسان قانونی مطلوب ارزیابی شد. با توجه به مطلوب بودن این گزارش، صورت‌های مالی سال 1394 مورد تصویب اعضای مجمع عمومی قرار گرفت.
    نظر مقبول یا مطلوب در مواقعی صادر میشود که حسابرس به این نتیجه برسد که صورتهای مالی از تمام جنبه های بااهمیت طبق استانداردهای حسابداری تهیه شده اند و محدویت رفع نشده ای در دامنه رسیدگی ها وجود نداشته باشد.
    در بند مربوط به اظهارنظر حسابرس مستقل و بازرس قانونی این بانک آمده است: به نظر این سازمان صورتهای مالی یاد شده ، وضعیت مالی گروه و بانک توسعه صادرات ایران در تاریخ 29 اسفندماه 1394 و عملکرد مالی و جریانهای نقدی گروه و بانک را برای سال مالی منتهی به تاریخ مزبور از تمام جنبه های با اهمیت، طبق استانداردهای حسابداری به نحو مطلوب نشان می دهد.
    در نشست اعضای مجمع این بانک که با تبریک تصویب صورت های مالی به مدیریت عامل همراه بود ، این اعضا بر شفافیت لازم صورت های مالی بانک تاکید کردند.
    همچنین اعضای مجمع با تاکید بر اینکه بانک توسعه صادرات اولین بانک در مجموعه بانک های دولتی است که دارای صورت های مالی مطلوب و شفاف بوده است ابراز امیدواری کردند شیوه عملکرد مناسب در حوزه ارائه گزارشهای مالی CLEAN از سوی بانک توسعه صادرات، در بانک های دیگر نیز مورد توجه قرار گیرد.
    بانک توسعه صادرات با بهره مندی از نزدیک به یکهزار و 140 نفر پرسنل با 82 درصد تحصیلات لیسانس به بالا ، جزو معدود بانک هایی است که با عدم اضافه برداشت از منابع بانک مرکزی، فاقد بدهی از این نوع است.
    این بانک با استفاده از 43 شعبه در سراسر کشور درحالی موفق به دریافت گزارش مقبول حسابرس و بازرس قانونی در خصوص عملکرد سال مالی منتهی به پایان اسفند ماه 1394 شد که از سال 86 تاکنون موفق به افزایش سرمایه از منابع دولتی نشده است.
    رسالت بانک توسعه صادرات ایران به عنوان اگزیم بانک کشور، با توجه به اهداف کلان اقتصادی و اجتماعی کمک به توسعه صادرات غیر‌نفتی و گسترش مبادلات تجاری و اقتصادی با سایر کشورها است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو