عصر بازار

در جلسه معارفه رییس جدید شعبه نقش جهان اصفهان عنوان شد

وضعیت مطلوب بیمه دانا طبق آمار ۵ ماهه

عصر اعتبار- معاون امور استان ها و توسعه شبکه فروش بیمه دانا از وضعیت مطلوب این شرکت طبق آمار پنج ماهه خبر داد .

وضعیت مطلوب بیمه دانا طبق آمار ۵ ماهه
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، محمود خدادادی در جلسه معارفه رییس جدید شعبه نقش جهان اصفهان، ضمن تقدیر از عملکرد شعب زاینده رود و نقش جهان ،آمارعملکرد شرکت بیمه دانا در5 ماهه اول را مورد تجزیه و تحلیل قرارداد و به موضوع وصول مطالبات و توازن پرتفوی و ترکیب آن درصنعت بیمه و بیمه دانا پرداخت و ضرورت غربالگری بیمه گذاران و نمایندگان را یادآورشد .
    وی همچنین گفت: نگرانی خاصی از تحقق بودجه نداریم، زیرا آمار نشان می دهد که بیمه دانا طی 5 ماه اول امسال در وضعیت مطلوبی به سر می برد، فقط باید در ترکیب پرتفوی به ویژه درمان حساسیت و توجه بیشتری به خرج دهیم .
    علمداری مدیر امورشعب با تقدیر از عملکرد شعب اصفهان به موضوع بررسی عملکرد شعب اصفهان پرداخت و توضیحاتی درمورد برنامه سجاد و بررسی طرح اعطای اختیارات به نمایندگان ارائه کرد و در ادامه  افزود: شعب اصفهان تحقق 92 درصدی بودجه را داشتند که از میانگین 82 درصدی شرکت بالاتر است و ضریب خسارت مناسبی هم دارند .
    مصطفی یاوری سرپرست جدید این شعبه نیز تحقق بودجه و کاهش ضریب خسارت را منوط به اهمیت دادن و باور داشتن نیروی انسانی، شبکه فروش و استفاده از تجربیات افراد با سابقه ذکر و ابراز امیدواری کرد: نسبت 14 درصدی در افزایش پرتفوی و کاهش 10 درصدی در ضریب خسارت طی 5 ماه امسال تا پایان سال به نسبت های مناسب تری ارتقا یابد .

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی