عصر بازار

اوحدی اعلام کرد

امضای تفاهمنامه ارائه تسهیلات سفر به عتبات بین سازمان حج و بانک انصار

عصر اعتبار- رئیس سازمان حج و زیارت گفت: تفاهمنامه اولیه ارائه تسهیلات به‌صورت عام برای سفر به عتبات عالیات، میان سازمان حج و زیارت و بانک انصار به امضاء رسید.

امضای تفاهمنامه ارائه تسهیلات سفر به عتبات بین سازمان حج و بانک انصار
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، سعید اوحدی عصر دیروز(یکشنبه) پس از امضای تفاهمنامه با مدیرعامل بانک انصار، اظهار کرد: تفاهمنامه اولیه ارائه تسهیلات به‌صورت عام برای سفر به عتبات عالیات، میان سازمان حج و زیارت و بانک انصار به امضاء رسید و قرار شد تا کارگروهی مشترک بین دو طرف این موضوع را بررسی کند تا سازوکار آن در آینده نزدیک عملیاتی شود.

    وی ادامه داد: پیش‌تر با بانک‌های ملت و ملی تفاهمنامه‌هایی به امضاء رسید تا ارائه تسهیلات سفر به عتبات عالیات برای ودیعه‌گذاران حج و عمره انجام بگیرد و تفاهمنامه کنونی مربوط به ارائه تسهیلات به‌صورت عام است.

    رئیس سازمان حج و زیارت به دیگر بندهای تفاهمنامه مشترک با بانک انصار اشاره کرد و گفت: بانک انصار قرار است تا بنابر توافق انجام شده در پروژه‌هایی همچون آشپزخانه صنعتی نجف، هتل حضرت امیر(ع)، افتتاح زائرسرای شهدای منا در مرز چزابه و پروژه‌های اقامتی در حال ساخت همکاری و مشارکت داشته باشد.

    اوحدی افزود: یکی از مهمترین طرح‌ها، هتل در حال ساخت شهر کربلا است که بانک انصار در این زمینه نیز همراهی و مشارکت خواهد داشت.

    وی تصریح کرد: ارائه خدمات بانکی به زائران عتبات عالیات در شهرهای زیارتی و همچنین مشارکت در اتمام بخشیدن به پروژه‌های در حال اجرا نیز بخش‌های دیگری از تفاهمنامه سازمان حج و زیارت و بانک انصار بود.

    رئیس سازمان حج و زیارت تأکید کرد: یکی از اهداف سازمان حج و زیارت خدمت‌رسانی مناسب به زائران عتبات عالیات است و به همین منظور به دنبال تکمیل پروژه‌ها و افزایش اعزام زائران به همراه رضایتمندی آنان هستیم.

    اوحدی با بیان اینکه امسال اعزام زائران عتبات عالیات را به مرز یک میلیون نفر می‌رسانیم، گفت: در 6 ماهه ابتدای امسال در حدود 480 هزار نفر به این سفر عزیمت کرده‌اند که بیش از 40 درصد اهداف محقق شده و امیدواریم سایر هدف‌گذاری‌ها نیز به منصه ظهور برسد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی