عصر بازار

پیام مدیرعامل بیمه ملت

عصر اعتبار- دکتر ابراهیم پور، مدیرعامل محترم بیمه ملت در پیامی خطاب به مدیران، کارکنان و نمایندگان بیمه ملت، هفت محور راهبردی شرکت را تشریح کرد.

پیام مدیرعامل بیمه ملت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، متن پیام دکتر ابراهیم پور، مدیرعامل محترم بیمه ملت به شرح ذیل است:
    همکاران گرامی
    بیمه ملت، شرکتی است با ویژگی های منحصر به فرد و قابلیت هائی همچون توانگری مالی سرآمد، بهره مندی از بستر فناوری اطلاعات پیشرو، تنوع محصولات بیمه ای، مدیران، کارشناسان و کارکنان حرفه ای و نمایندگان آگاه و متخصص.
    حفظ و تعالی این نقاط قوت و رفع کاستی های احتمالی، وظیفه ای است که بدون انسجام سازمانی، دانش افزایی مستمر، شفافیت، پاسخگویی دقیق، مسئولیت پذیری، مشتری مداری و رعایت حقوق ذینفعان مهیا نمی شود.
    اکنون که به لطف خداوند متعال توفیق خدمتگزاری را بعنوان مدیر عامل شرکت بیمه ملت کسب نموده ام، ضمن تشکر از مجموعه مدیران، کارکنان و نمایندگان ارجمند که با پیام های تبریک ارسالی بنده را مورد لطف و محبت خود قرارداده اند؛ اعلام می نمایم که فصل جدیدی آغاز گشته و برای بهبود جایگاه شرکت بیمه ملت در صنعت بیمه، ضروری است سخت کوشی و دلسوزی سرلوحه کارها قرار گیرد و کارکنان و نمایندگان فهیم با عزمی دوچندان و همتی مضاعف، در انجام وظایف محوله، معرفی شرکت و تکریم مشتریان اقدام نمایند و سهم مناسبی از بازار صنعت بیمه که درخور شرکت بیمه ملت می باشد را به خود اختصاص دهند.
    تقویت اعتماد و اطمینان فی مابین شبکه فروش و ستاد شرکت و همکاری و ارتباط صمیمانه بین مدیران و زیرمجموعه آنان امری ضروری و مورد تاکید است. انجام مجدانه وظایف و رعایت حقوق متقابل از سوی اعضای خانواده بزرگ بیمه ملت می تواند امید و اعتماد را تقویت کرده و موفقیت های جدید را به ارمغان آورد.
    بدیهی است، پیمودن مسیری که در پیش رو داریم و رسیدن به اهداف مدنظر در کنار اتخاذ استراتژی های جدید نیاز به زمان واجرای برنامه های راهبردی و عملیاتی سنجیده، هدفمندی دارد که در همین راستا لازم می بینم محورهای هفتگانه راهبردی مدنظر خود را جهت آگاهی مدیران، کارکنان و شبکه فروش به شرح ذیل اعلام دارم. قطعا واحد طرح و توسعه با همکاری مدیران و کارشناسان واحدهای ذیربط می بایست برنامه های لازم جهت تحقق هریک از محورهای مطروحه را تدوین و به مورد اجرا گذارند و روند پیشرفت برنامه ها را بطور مستمر گزارش دهند. این محورهای هفت گانه عبارتند از:

    1-پذیرش ریسک توسعه پورتفوی بیمه ای متناسب با سرمایه و توانگری مالی شرکت و ارتقا جایگاه بیمه ملت در رتبه بندی شرکت های بیمه با تاکید بر مدیریت ریسک و حضور موثر در بازار صنعت بیمه از طریق شناخت صحیح بازار و رقبا، استفاده از فناوری های نوین، ارائه محصولات جدید متناسب با نیاز مشتریان، نرخ دهی مناسب، و پاسخگویی و تبلیغات هدفمند و ......
    2-برقراری حاکمیت شرکتی و حفظ حقوق تمامی ذینفعان شرکت از جمله سهامداران خرد
    3-توسعه و ارتقاء شبکه فروش از طریق ارائه آموزش های تخصصی، اقدامات حمایتی و پشتیبانی بموقع و موثر از نمایندگان و بدنبال آن رفع مشکلات و رونق بخشیدن به کسب و کار آنها
    4-حفظ و ارتقا سرمایه های انسانی ارزشمند شرکت از طریق آموزش، اجرای طرح های انگیزشی و مشارکتی، اصلاح ساختار و تکمیل مدیران کلیدی و عملیاتی و افزایش کارایی و اثربخشی آنان در جهت تحقق اهداف شرکت
    5-توجه خاص به نیازهای مشتریان از طریق ارائه خدمات مناسب بیمه ای در هنگام انتخاب محصول در جریان فرآیند صدور و خسارت و ارتقا سطح رضایتمندی مشتریان و به حداقل رساندن شکایات با محوریت قراردادن شفافیت، پاسخگویی و رعایت انصاف
    6-حفظ توانگری مالی شرکت در سطح یک و بالاتر از 200 درصد با محوریت عملیات بیمه گری
    7-رعایت بهداشت حقوقی و وصول مطالبات شرکت با پیگیری و تعامل بین مجموعه ستاد و شبکه فروش

    در پایان از همه همکاران و همراهان می خواهم برای پیشبرد اهداف سازمان، افزایش بهره وری، ارتقا برند بیمه ملت و گسترش منطقی سهم بازار دست در دست هم نهاده تا موفقیتی بزرگ را رقم بزنیم.
    علیرضا ابراهیم پور
    مدیرعامل بیمه ملت

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی