عصر بازار

ساماندهی دست فروشان کار ساده ای نیست

عصر اعتبار- رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دست فروشی حاصل فقر و بیکاری است، گفت: ساماندهی دست فروشان نیازمند به شکستن ساختارهای غلط و اراده جدی است.

ساماندهی دست فروشان کار ساده ای نیست
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگا خبرنگاران ، سلمان خدادادی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دست فروشی حاصل فقر و بیکاری است؛ اظهار داشت: متاسفانه کاری که ریشه در نداری و فقر داشته باشد، ساماندهی آن بسیار سخت بوده و نیازمند به شکستن ساختارهای غلط و اراده جدی است.

    وی تصریح کرد: طی 30 سال گذشته همواره در تمام مراتب صحبت از ساماندهی دستفروشان می شود که به دلیل نبود اراده جدی و جسارت تغییر ساختارها در مسئولان این روند همچنان ادامه دارد.

    خدادادی با بیان اینکه انجام کار مقطعی و راه حل کارشناسی نشده این معضل را حل نخواهد کرد، افزود: چرا که دست فروشان از سر نداری، نیازمند به درآمد روز مزد هستند تا بتوانند نیازهای خود را تامین کنند.

    رئیس کمیسیون اجتماعی در پایان گفت: اگر قرار است این قشر ساماندهی شوند باید مکان هایی را برایشان در نظر گرفت تا به میزان درآمدی که در روز به دست می آورند، لطمه وارد نشود در غیر این صورت جمع آوری این افراد مقطعی بوده و پس از مدتی به سطح شهر باز می گردند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی