عصر بازار

زمان واریز یارانه نقدی مهرماه اعلام شد

عصر اعتبار- یارانه یکی از موضوعاتی است که با نزدیک شدن به پایان هر ماه توجه تمامی مردم را به خود جلب می‌کند و موجب می‌شود تا نگرانی حذف شدن از لیست دریافت یارانه تا زمان واریز همراه مردم باشد.

زمان واریز یارانه نقدی مهرماه اعلام شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از میزان، در حالی واریز یارانه نقدی در مهر ماه به شصت و هفتمین مرحله نزدیک می‌شود که 2.1 میلیون نفر تا این مرحله به طور قطع از گردونه دریافت یارانه نقدی حذف شده‌اند تا جایی که از این میان تنها 20 درصد به حذف یارانه‌شان اعتراض کردند که از این آمار 10 درصد آن‌ها با ارائه مدارک مجددا به لیست دریافت یارانه بازگردانده شدند و مابقی جز افراد واجد شرایط برای دریافت یارانه محسوب نشدند.

    نکته قابل توجه اینجاست که 80 درصد از کسانی که از لیست دریافت یارانه حذف شده‌اند هیچ ‌گونه اعتراضی نداشته و یا بهتر است بگوییم فکر می‌کنند اعتراض راه به جایی نخواهد برد و امیدی به بازگشت به لیست دریافت یارانه ندارند.

    به گفته وزیر کار تا انتهای هدفمندی یارانه‌ها باید 6 میلیون نفر از لیست دریافت یارانه حذف شوند.

    با این وجود پیش بینی می‌شود «شصت و هفتمین» مرحله یارانه نقدی مربوط به مهر95 به ازاء هر نفر 45 هزار و 500 تومان، ساعت 24:00 روز دوشنبه مورخ 1395.07.26 به حساب سرپرستان محترم خانوار واریز و قابل برداشت خواهد بود.

    مبلغ یارانه نقدی هر یک از مشمولان دریافت یارانه نقدی همانند ماه‌های گذشته 45 هزار و 500 تومان است.

    براساس آخرین آمار اعلام شده، بیش از 74 میلیون ایرانی یارانه نقدی دریافت می‌کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی