عصر بازار

گزارش بیمه ایران از جزئیات پرداخت خسارت به حادثه دیدگان روستای پیرانشهری

پرداخت ۵۲ میلیارد ریال غرامت دیه و نقص عضو به دختران دانش آموز شین آبادی

عصر اعتبار- بیمه ایران بیش از ۵ میلیارد و ۲۲۷ میلیون تومان به بازماندگان و حادثه دیدگان آتش سوزی دبستان دخترانه روستای شین آباد پرداخت کرده است. علاوه بر این تمامی دانش آموزان مصدوم این واقعه تلخ، تحت پوشش بیمه عمر و پس انداز بیمه ایران قرار گرفتند.

پرداخت ۵۲ میلیارد ریال غرامت دیه و نقص عضو به دختران دانش آموز شین آبادی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در پی وقوع آتش سوزی 15 آذر 1391 در دبستان روستای شین آباد پیرانشهر، این شرکت به منظور مساعدت به حادثه دیدگان و تسریع در پرداخت خسارت زیان دیدگان، دراسرع وقت به موضوع غرامت دانش آموزان رسیدگی و در مجموع بالغ بر 52 میلیارد و 279 میلیون و 950 هزار ریال پرداخت کرد.

    گزارش مدیریت بیمه های اشخاص شرکت سهامی بیمه ایران می افزاید : از مبلغ یاد شده ، در مجموع معادل یک میلیارد و 260 میلیون ریال بابت غرامت فوت 2 نفر از دانش آموزان به نامهای مرحومه سیران یگانه و مرحومه ساریا رسول زاده در اسفند سال 91 ، یعنی کمتر از سه ماه پس از وقوع حادثه ، به بازماندگان پرداخت شد ( توضیح اینکه فوت یکی از دانش آموزان در ماه حرام و دیگری درماه غیر حرام اتفاق افتاده بود، لیکن به منظور مساعدت بیشتر ، غرامت هر دو بر مبنای ماه حرام محاسبه و پرداخت شد) . همچنین ، بیمه ایران بابت غرامت نقص عضو و دیه و ارش زیان دیدگان معادل 41 میلیارد و 459 میلیون 950 هزار ریال خسارت پرداخت کرد. بر اساس صدمات وارد شده، بیشترین غرامت دیه پرداختی به ترتیب معادل 5 میلیارد و 567 میلیون ریال ، 5 میلیارد و 178 میلیون ریال و 4 میلیارد و 567 میلیون ریال در وجه سه نفر از حادثه دیدگان پرداخت شد و کمترین دیه پرداختی معادل 91 میلیون ریال بود. پرداخت هزینه های پزشکی حادثه دیدگان بالغ بر 8 میلیارد ریال (بصورت سرجمع) در وجه بیمارستانها از دیگر پرداختی های شرکت بوده است.

    بر اساس این گزارش ، از سوی شرکت بیمه ایران تعداد 26 فقره بیمه نامه عمر و پس انداز کودکان و نوجوانان با سرمایه 520 میلیون ریال برای هر یک از دختران حادثه دیده و با حق بیمه ای بالغ بر یک میلیارد و 560 میلیون ریال نیز به صورت رایگان برای این دانش آموزان صادر شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو