عصر بازار

بیمه کوثر ۶ ساله شد

عصر اعتبار- بیمه کوثر که در ۲۷ مهرماه سال ۱۳۸۹ با مجوز بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران قدم درعرصه صنعت بیمه کشور گذاشته است امسال ششمین سال تاسیس خود را جشن می گیرد.

بیمه کوثر ۶ ساله شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در جهان آکنده از خطر و حوادث غیر قابل پیش بینی که زندگی و برخی از اوقات تمام دستاوردهای مادی در معرض آسیب جزئی یا کلی قرار می گیرد ، انسان بیش از گذشته به اطمینان خاطر نیازمنداست براین اساس آغاز هر تلاشی مشروط به تأمین آسایش و اطمینان در آن است  و پیدایش صنعت بیمه در پاسخ به چنین نیازی ضروری به نظر می رسد .
    برهمین اساس مؤسسین شرکت بیمه کوثر با علم و آگاهی به نیاز روز افزون جامعه به چنین خدمت ارزشمندی 27 مهرماه سال 89 درست شش سال پیش با مجوز بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران قدم درعرصه صنعت بیمه کشور گذاشته و با بهره گیری از توانمندی مدیران خلاق و با پشتوانه سال های متمادی تجربه اجرایی و مدیریتی بیمه و با طراحی پوشش های نوین، بیمه کوثررا تاسیس کرد.
    آرمان بیمه کوثر اعتلای فرهنگ بیمه ای در کشور ، افزایش اطمینان و آرامش در میان آحاد جامعه و اقتصاد کشور است . در این راستا با شعار(( بیمه کوثر، بیمه زندگی)) در مدت فعالیت خود توانسته است بیشترین تعداد بیمه گذاران بیمه های زندگی و بیشترین رشد را در فروش بیمه ها ی عمر و سرمایه گذاری داشته باشد.
    این شرکت با بهره‌مندی از کادری متخصص و متعهد و برخورداری از شبکه یکپارچه فروش در سراسر کشور با رعایت اصول اخلاق حرفه‌ای ورویکردی مشتری‌مدارانه، نیازهای مشتریان خود را در اولویت قرار داده و با رهیافت مدیریت راهبردی مبتنی برمدل‌های کیفیت و سازمان دانش‌محور با توجه به آموزه‌های دینی و مذهبی، درصدد است «آرامش» را به معنای واقعی کلمه به بیمه‌گذاران خود هدیه کند.این  بیمه درحال حاضر دارای 31 شعبه وبیش از700 نمایندگی در سراسر کشور است که به مردم انواع خدمات بیمه ای را ارائه می دهد.
    پایگاه خبری عصر اعتبار به میمنت فرا رسیدن 27 مهرماه، ششمین سالروز تأسیس موسسه بیمه کوثر ، ضمن تبریک این مناسبت فرخنده به مدیران و  تمامی کارکنان شریف و شایسته و مشتریان این موسسه ، متواضعانه و صمیمانه امیدوار است در سایه عنایات و الطاف الهی، توفیقی دوچندان در پیمودن مسیر رشد و پیشرفت و تعالی ، نصیبتان شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو