عصر بازار

حسین زاده:

بخش انتظامات ،حافظ امنیت روانی کارکنان و مشتریان است

عصر اعتبار- مسئولان و نگهبانان اداره کل حفاظت فیزیکی و فنی بانک ملی ایران عصر امروز در جلسه ای صمیمانه با مدیرعامل این بانک دیدار و گفت و گو کردند.

بخش انتظامات ،حافظ امنیت روانی کارکنان و مشتریان است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، محمد رضا حسین زاده در این جلسه که با حضور سرپرست معاونت منابع انسانی ، مدیر امور حراست و رییس اداره کل حراست برگزار شد، با اشاره به جایگاه خطیر و ارزشمند نگهبانان در بانک گفت: کار انتظامات شبانه روزی و طاقت فرساست و هیات مدیره به این امر واقف است و از هر گونه اقدامی جهت حمایت و تقدیر از زحمات همکاران این بخش حمایت می کند.
    وی حساسیت خاص محیط های مالی را مورد اشاره قرار داد و ابراز داشت: در بانک ها، امنیت حرف اول را می زند و همکاران انتظامات حافظ امنیت روانی کارکنان و مشتریان هستند.
    حسین زاده در ادامه گفت: با توجه به گستردگی فضای ادارات مرکزی و تردد زیاد، عملکرد همکاران اداره کل حفاظت فیزیکی و فنی باید به گونه ای باشد که شأن ادارات مرکزی از نظر نظم حفظ شود.
    سرپرست معاونت منابع انسانی نیز در این مراسم ، برخورد مناسب با مشتریان و همکاران را از جمله وظایف مهم همکاران اداره کل حفاظت فیزیکی و فنی عنوان کرد و گفت: اداره کل حفاظت فیزیکی و فنی، حافظ امنیت بانک بوده که این موضوع در جذب منابع بسیار موثر است.
    وی توجه و رسیدگی به مسایل و درخواست های کارکنان بخش انتظامات بانک را از برنامه های مهم هیات مدیره بانک دانست و بر پیگیری این درخواست ها تاکید کرد.
    در ابتدای این جلسه ، مدیر امور حراست با اشاره به نظم منحصر به فرد بانک ملی ایران از گذشته های دور تاکنون گفت: صلابت و نظم و انضباط باید از شاخصه های رفتاری همکاران اداره کل حفاظت فیزیکی و فنی باشد و بدنه بانک از آن الگو بگیرند.
    رییس اداره کل حراست نیز در ادامه با تشریح وظایف اداره کل حفاظت فیزیکی و فنی و انتظارات مدیریت بانک از این اداره کل، بر لزوم حسن خلق همکاران انتظامات با مشتریان و کارکنان تاکید کرد.
    در این جلسه چند نفر از نگهبانان بانک به بیان نظرات و پیشنهاد های خود در جهت ارتقای جایگاه بانک پرداختند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی