عصر بازار

دیدار مدیرکل بانک دولتی سرمایه گذاری فرانسه با مدیرعامل بانک صنعت و معدن

عصر اعتبار- نیکولاس دوفور مدیرکل بانک دولتی سرمایه گذاری کشور فرانسه با حضور در بانک صنعت و معدن با علی اشرف افخمی ، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل این بانک دیدار و گفتگو کرد.

دیدار مدیرکل بانک دولتی سرمایه گذاری فرانسه با مدیرعامل بانک صنعت و معدن
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در این دیدار که پل فرانسوا فورنیه معاون مدیرکل حوزه نوآوری ، بنجامین ریچارد مدیر فاینانس و پدرو نووو مشاور ویژه رئیس هیات مدیره و مدیر فاینانس در صادرات این بانک در آن حضور داشتند طرفین به بررسی راه های همکاری بانکی و اقتصادی پرداختند.
    علاوه بر دیدار یاد شده رئیس بخش اقتصادی سفارت فرانسه در ایران، ماتیو بروشون و رایزن بازرگانی سفارت فرانسه و رومن کراوال در جلسه ای که در این بانک برگزار شد تمایل جدّی خود را برای همکاری با بانک صنعت و معدن اعلام و پیشنهاد کردند که برای شروع همکاری های فی مابین ، خط اعتباری میان مدت در حدود یکصد میلیون یورو برای تأمین مالی طرح های بخش صنایع کوچک و متوسط به بانک صنعت و معدن اختصاص دهند.
    گفتنی است بانک دولتی سرمایه گذاری فرانسه با هدف تأمین مالی بخش عمومی (Public sector) و سرمایه گذاری در شرکت های فرانسوی علی الخصوص در صنایع کوچک و متوسط، Start-up ها و کارآفرینان با اندازه های متوسط و بزرگ و با دوهزار و ٥٤۰ کارمند و ٤٣ دفترمنطقه ای به عنوان یک شرکت سرمایه گذاری اروپایی درجه یک در کشور فرانسه فعالیت می کند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی