عصر بازار

دیدار خواجوئی مدیریت شعب استان کرمان با مدیر شرکت پرداخت نوین

عصر اعتبار- خواجوئی مدیریت شعب استان با یوسفیان مدیر شرکت پرداخت نوین دیدار و پیرامون همکاری متقابل بیشتر بحث وگفتگو کردند.

دیدار خواجوئی مدیریت شعب استان کرمان با مدیر شرکت پرداخت نوین
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در راستای خدمات دهی هرچه بهتر به مشتریان در شاخه خدمات نوین بانکی جلسه ای با حضور خواجوئی مدیر شعب استان ، ناصحی مسئول انفورماتیک و روسای شعب استان با یوسفیان مدیر شرکت پرداخت نوین استان کرمان برگزار شد.
    در این جلسه مطالبی در خصوص نحوه بازاریابی هر چه بهتر به مشتریان جهت نصب دستگاه های pos و جذب مشتریان و بازار جدید مورد بحث و مذاکره قرار گرفت.
    در این جلسه خواجوئی به بیان راهکارهایی جهت بازاریابی هر چه بهتر و اهمیت پشتیبانی و خدمات بعد از نصب دستگاه ها به مشتریان پرداخت و اهداف ماهانه نصب دستگاهها را به شعب تحت پوشش ابلاغ کرد.
    در ادامه یوسفیان نیز به معرفی خدمات شرکت پرداخت نوین از جمله دستگاههای pos و pc همچنین قابلیت هایی که در دستگاه های شرکت پرداخت نوین وجود دارد از جمله پرداخت قبوض، شارژ آنی سیم کارت و دیگر خدمات پرداخت.
    خواجوئی مدیرشعب استان نیز در این جلسه گزارشی از تعداد شعب و تجهیزات بانکداری الکترونیک جهت آشنایی بیشتر شرکت پرداخت نوین ارائه داد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی