عصر بازار

افتتاح مرکز جامع مانتیورینگ بازرسی کوثر

عصر اعتبار: مرکز جامع مانیتورینگ بازرسی موسسه اعتباری کوثر با حضور دکتر عیسی رضایی مدیر عامل ،فهیمی پور قائم مقام مدیرعامل و معاونین و مدیران حوزه مرکزی موسسه افتتاح شد.

افتتاح مرکز جامع مانتیورینگ بازرسی کوثر
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶:۰۰
  • افتتاح مرکز جامع مانتیورینگ بازرسی کوثر
  • افتتاح مرکز جامع مانتیورینگ بازرسی کوثر
  • افتتاح مرکز جامع مانتیورینگ بازرسی کوثر

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»؛ دکتر عیسی رضایی در این مراسم با اشاره به اهمیت مباحث کنترلی و نظارتی گفت: سیستم های کنترل داخلی در سازمانها به ویژه نهادهای مالی فرآیند نظارت دقیق و کنترل مستمر را محقق و از پیامدهای ناخوشایند احتمالی پیشگیری می کند.

مدیر عامل موسسه اعتباری کوثر افزود: هدف از افتتاح سیستم مانیتورینگ بازرسی فراهم نمودن بستر لازم برای کنترل هوشمند، دقیق و همه جانبه و لحظه ای اتفاقات و فعالیت های روزانه مالی و عملکردی ستادها و شعب موسسه است.

نایب رییس هیئت مدیره موسسه اعتباری کوثر در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر رعایت الزامات مباحث نظارتی برای تمامی کارکنان اظهار داشت: این سیستم با رصد لحظه ای فعالیت های مالی و عملکردی برای سازمان این امکان را به وجود می آورد که بتواند کنترل، هدایت و مدیریت بهینه تری داشته باشد.

در این مراسم مسعود اعرابی معاون حسابرسی و بازرسی نیز گفت: مرکز مانیتورینگ جهت صیانت از کارکنان و جلوگیری از مشکلات احتمالی و کنترل و نظارت مستمر راه اندازی شده است.

برچسب ها
پورسعید خلیلی