عصر بازار

بازدید مدیرعامل بانک ملت از خبرگزاری ایرنا

عصر اعتبار: مدیرعامل بانک ملت با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران(ایرنا)، از بخش های مختلف اتاق خبر این خبرگزاری بازدید کرد.

بازدید مدیرعامل بانک ملت از خبرگزاری ایرنا
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰:۰۰
  • بازدید مدیرعامل بانک ملت از خبرگزاری ایرنا
  • بازدید مدیرعامل بانک ملت از خبرگزاری ایرنا
  • بازدید مدیرعامل بانک ملت از خبرگزاری ایرنا

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، دکتر هادی اخلاقی فیض آثار در این بازدید از نزدیک با خبرنگاران گروه اقتصادی ایرنا، دیدار و با نحوه تولید و انتشار اخبار اقتصادی این خبرگزاری آشنا شد.
مدیرعامل بانک ملت همچنین با محمد خدادی، مدیرعامل خبرگزاری ایرنا نیز دیدار و تبادل نظر کرد.
در این دیدار، طرفین بر گسترش همکاری های رسانه ای با هدف اطلاع رسانی شفاف و رفع شبهات و ابهامات درباره نظام بانکی تاکید کردند.
مدیرعامل بانک ملت در این نشست از ایرنا به عنوان یک مجموعه رسانه ای ارزنده متعلق به حاکمیت نام برد و اظهار داشت: در عصر ارتباطات، صرف انتشار اخبار با نگاه تبلیغاتی، ثمره ای برای بانک نخواهد داشت و در این شرایط، حضور تشکیلاتی چون خبرگزاری جمهوری اسلامی در کنار بانک، به رفتارهای آن اعتبار بیشتری خواهد بخشید.
وی با بیان این نکته که بانک ملت یک مجموعه وزین متعلق به کل کشور است، تاکید کرد: وارد آمدن هرگونه آسیب به برند این بانک بزرگ، تبعات ملی دارد بنابراین از رسانه هایی چون ایرنا انتظار می رود تا بانک را در انجام رسالت خطیر خود در خدمات رسانی هرچه بهتر به بخش های مختلف کشور یاری رسانند.
محمد خدادی، مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی هم آمادگی کامل این خبرگزاری را برای قرار گرفتن در کنار نظام بانکی و دفاع از آن در مقابل هجمه های ناحق از طریق انتشار به موقع و شفاف اطلاعات اعلام کرد و گفت: شناسایی نقاط ابهام و شبهات و تلاش در جهت رفع آنها و انتشار به موقع اطلاعات شفاف درباره عملکرد بانک، می تواند آن را از هجمه های غیرمنصفانه مصون نگه دارد.
وی همچنین ظرفیت های ایرنا را در داخل و خارج کشور برای تولید و انتشار خبر در زمینه های مختلف تشریح کرد.

برچسب ها
پورسعید خلیلی