عصر بازار

صنعتگران و کارآفرینان بوشهر مشکلات خود را با مدیرعامل بانک صنعت و معدن درمیان گذاشتند

عصر اعتبار- صنعتگران و کارآفرینان استان بوشهر مشکلات خود را با مدیرعامل بانک صنعت و معدن و اعضای هیات مدیره این بانک درمیان نهادند.

صنعتگران و کارآفرینان بوشهر مشکلات خود را با مدیرعامل بانک صنعت و معدن درمیان گذاشتند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، این جلسه که به منظور بررسی روند پرداخت تسهیلات رونق تولید در دفتر استانداری بوشهر برگزار شد گروه های مختلف صنعتی به تفکیک به طرح مشکلات خود پرداختند.
    در ابتدای این جلسه ظریف پور مدیر اقتصادی استانداری از توجه بانک صنعت و معدن برای رفع چالش های صنعتگران استان تشکر کرده و از مدیرعامل بانک صنعت و معدن خواست که به مشکلات این تولید کنندگان توجه ویژه ای مبذول شود.
    در این جلسه که معاونین استاندارو مدیران سازمان های صنعت،معدن و تجارت ، گمرک، اتاق بازرگانی و اتحادیه های صنفی درآن حضور داشتند تعدادی از تولیدکنندگان تقاضای خود را درخصوص استمهال وام های دریافتی، دریافت سرمایه درگردش و سایر موارد مربوط به امور اعتباری خود را مطرح کردند.
    پس از طرح مشکلات یاد شده افخمی در اظهارات خود گفت: حضور در جمع شما برای ما یک فرصت مغتنم است تا بتوانیم رودر رو با مشکلاتتان آشنا شویم.
    وی افزود در بازدیدی که از ٨ طرح تولیدی و صنعتی داشتیم خوشحال شدم که صنایع خوبی در این استان شکل گرفته و با درآمدزایی های خود ، به اشتغال ، رفع محرومیت و درآمد ارزی استان کمک کرده اند.
    افخمی گفت : بازدید امروز ما این نوید را داد که توانمندی های فکری و مالی بسیار خوبی در استان وجود دارد که میتوان با تکیه برآنها و با هماهنگی و برگزاری جلسات دیگرمسائل مالی و اعتباری صنعتگران را مرتفع کرد.
    مدیرعامل بانک صنعت و معدن افزود: با توجه به توانمندی ها و مزیت های مختلف صنعتی که در استان بوشهر وجود دارد می توانیم با توجه به نگاه توسعه ای این بانک یک همکاری مشترک را به ظهور برسانیم.
    وی تصریح کرد: خوشحالیم که صنعتگران استان توانستند به نحو مطلوب از تسهیلات اعطایی استفاده کرده و حتی در شرایط سخت تحریم نیز با مشکلات مقابله کرده و در برابر آنها مقاومت کنند.
    افخمی افزود: اینک که به تدبیر مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری طی ٨ ماه گذشته موضوع برجام و مسائل تبعی آن حل شده است ، هرچند که ما یک بانک تجاری نیستیم اما توانستیم جزء بانک های پیشتاز و ممتاز کشور در امور بانکی و مراودات بین المللی با شبکه های بانکی باشیم.
    وی با اشاره به همکاری بانک صنعت و معدن با ٦۰ بانک در ٢٦ کشور جهان گفت: از طریق بانک تجاری ایران و اروپا توانسته ایم در مراودات خود در شبکه بین المللی بانکی بیش از صدها ال – سی گشایش کرده و بیش از یک میلیارد و ٦۰۰ میلیون یورو پول جابجا کنیم که حدود ٦۰۰ میلیون یورو صرفه جویی در هزینه انتقال پول در برداشت.
    بعد از سخنان افخمی ، سالاری استاندار بوشهر با به حق خواندن مشکلات صنعتگران و تولید کنندگان از بانک صنعت و معدن قدردانی کرد و اظهار امیدواری کرد که این سفر دستاوردهای خوبی برای صنعتگران استان به همراه داشته باشد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی