عصر بازار

نشست های صمیمانه مدیر عامل بانک قوامین با سهامداران

عصر اعتبار- دکتر نتاج در راستای بهره گیری از دیدگاه ونقطه نظرات سهامداران در چند نوبت با تعدادی از سهامداران بانک دیدار وگفت وگو کرد .

نشست های صمیمانه مدیر عامل بانک قوامین با سهامداران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، اعلام کرد: دکتر غلامحسن تقی نتاج در دیدارهای جداگانه گروهی از سهامداران و تحلیل اوضاع کنونی سهام بانک قوامین در بازار بورس به سوالات، پیشنهادها و نظرات آنان پاسخ گفت.
    بر پایه ی این گزارش در مجموعه ی این دیدار ها دکتر غلامحسن تقی نتاج با اشاره به این که سهامداران اعضای خانواده بزرگ قوامین هستند با ابراز نگرانی از تاخیر های صورت گرفته در صدور مجوز های قانونی در خصوص افزایش سرمایه یادآور شد : در حال حاضر همکاران ما به جد دنبال ثبت نهایی افزایش سرمایه در اداره ثبت شرکت های سهامی می باشند که ان شاء الله پس از انجام این مرحله و برگزاری مجمع عمومی عادی به صورت فوق العاده در خصوص تقسیم احتمالی سود مالی منتهی به اسفند 93 و اسفند 94 تصمیم گیری می شود.
    مدیر عامل بانک قوامین همچنین در این دیدارها بر ضرورت تداوم ارتباط صمیمانه بانک با سهامداران تاکید و ابراز امیدواری کرد با بهره برداری از نقطه نظرات ، پیشنهاد وانتقاد های سازنده آنان آینده یی روشن برای بانک قوامین رقم خواهد خورد. شایان ذکر است، چندی پیش بانک مرکزی موافقت خود را با افزایش سرمایه بانک قوامین از 4 هزار میلیارد به 8 هزار میلیارد ریال به اداره ثبت شرکت ها اعلام کرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی