عصر بازار

مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران خبر داد:

اختصاص ۴۰۰۰ میلیارد ریال تسهیلات با یارانه ۵درصدی به واحدهای تولیدی

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک توسعه صادرات از اختصاص ۴۰۰۰ میلیارد ریال تسهیلات با یارانه ۵ درصد از محل منابع داخلی بانک، برای تأمین مالی واحدهای تولیدی و صنعتی خبر داد.

اختصاص ۴۰۰۰ میلیارد ریال تسهیلات با یارانه ۵درصدی به واحدهای تولیدی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، دکتر علی صالح آبادی با اعلام این مطلب افزود: تسهیلات مذکور ‌بابت طرح‌ها و سرمایه درگردش واحدهای صنعتی قابل پرداخت است و وزارت صنعت، معدن تجارت موافقت نموده در طول مدت اجرای این تفاهم‏نامه تا سقف 200میلیارد ریال از منابع خود را جهت پرداخت یارانه سود تسهیلات بانک به مشتریان در اختیار بانک قرار دهد.
    به گفته مدیر عامل بانک توسعه صادرات، سقف تسهیلات مشمول یارانه برای هر واحد صنعتی 20 میلیارد ریال برای طرح و 10 میلیارد ریال برای سرمایه در گردش تعیین می شود.
    دکتر صالح آبادی افزود: تخصیص این یارانه نقش به سزایی در کاهش قیمت تمام شده منابع مالی تامین شده برای واحدهای تولیدی و صنعتی خواهد داشت و توان رقابتی آنها را هم در بازار داخلی و هم در بخش صادرات افزایش می دهد.
    وی با بیان اینکه نامه‌ریزی هایی انجام شده تا توان رقابتی این واحدها افزایش یابد خاطر نشان کرد: انعقاد تفاهم نامه با وزارت صنعت معدن و تجارت، به منظور تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی صورت گرفته است.
    اشتراک گذاری در google+

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی