عصر بازار

همراهی کوثربا حساب ۱۱۰۱۱۰ برای بازسازی عتبات عالیات

عصر اعتبار- دکتر عیسی رضایی مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر با مهندس حسن پلارک رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات دیدار و گفتگو کرد .

همراهی کوثربا حساب ۱۱۰۱۱۰ برای بازسازی عتبات عالیات
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»؛ در این دیدار که پس از مراسم پرفیض زیارت عاشورا در نمازخانه حوزه مرکزی کوثر برگزار شد دکتر رضایی ضمن خیر مقدم به رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات گفت: خدمت در ستاد بازسازی عتبات عالیات توفیق بزرگی که نصیب شما و همکارانتان شده است .

    مدیرعامل موسسه اعتباری کوثردر این دیدار گفت: برای کمک به بازسازی عتبات عالیات، ‌حسابی را به شماره 110110 یا به‌عبارت دیگر به حروف ابجد علی علی قرار دادیم و امیدواریم بتوانیم فرهنگ بازسازی عتبات عالیات را در بین کارکنان، جامعه هدف و مشتریان خود گسترش دهیم .

    مهندس پلارک با ارائه گزارشی از عملکرد ستاد بازسازی عتبات عالیات طی یک دهه اخیر گفت: از ابتدای فعالیت ستاد بازسازی عتبات عالیات تا کنون مبالغ مالی حاصل از نذورات، وجوهات و هدایای مردمی صرف بازسازی و انجام طرح های توسعه ای اماکن متبرکه در شهرهای نجف، کربلا و کاظمین شده است و این عملیات پس از انجام مراحل اداری لازم، در سامرا نیز اجرایی می شود.

    وی در خصوص نامگذاری صحن حضرت زهرا(علیها السلام) بیان کرد: فرآیند تصمیم گیری و مذاکرات انجام شده با مرجع عالیقدر آیت الله سیستانی و عوامل استانداری نجف با نام حضرت فاطمه زهرا(علیها السلام) نامگذاری شد .

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی