عصر بازار

برگزاری نشست صمیمانه مدیریت استان اصفهان و بنیاد شهید استان

عصر اعتبار- مدیرکل و معاونین بنیاد شهید استان اصفهان با سرپرست مدیریت بیمه استان، نشستی صمیمانه برگزار کردند.

برگزاری نشست صمیمانه مدیریت استان اصفهان و بنیاد شهید استان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان و هیئت همراه در نشستی صمیمانه با سرپرست مدیریت بیمه دی استان ، راه های تقویت همکاری های فی مابین را مورد بررسی قرار دادند .
    در این نشست که به میزبانی شعبه اصفهان بر گزار شد ، طرفین بر لزوم تکریم خانواده های شهدا و ایثارگران و ارائه بهترین خدمات به این عزیزان تاکید کردند.
    مدیریت شعبه اصفهان در این جلسه گزارشی را از اقدامات انجام شده شرکت بیمه دی و همچنین اهداف و برنامه های جاری این شرکت ، ارائه کرد.
    وی افزود : خانواده های معظم شهداء و ایثارگران چشم و چراغ نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.پس باید این بزرگواران را آن گونه که شایسته است، تکریم و تعظیم نمود .
    مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز با قدردانی از برگزاری این نشست گفت: خدمت رسانی به خانواده های شهداء و ایثارگران افتخار بزرگی است که به عهده این بنیاد گذاشته شده است . وی همچنین بر لزوم همکاری بیشتر شرکت بیمه دی با بنیاد شهید و امور ایثارگران تاکید کرد .
    در ادامه جلسه نیز معاونین تعاون ، مالی، درمان و فرهنگی بنیاد شهید در حوزه های تخصصی خود به بیان دیدگاه ها و پیشنهادات پرداختند .

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی