عصر بازار

تاریخ آزمون بانک پارسیان برای استخدام کارکنان ثامن‌الحجج مشخص شد+جدول

عصر اعتبار- آزمون استخدامی بانک پارسیان برای جذب کارکنان موسسه ثامن‌الحجج ۲۷ آبان برگزار می‌شود.

تاریخ آزمون بانک پارسیان برای استخدام کارکنان ثامن‌الحجج مشخص شد+جدول
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از بانک مردم، بعد از ساماندهی ثامن‌الحجج بسیاری از شعب این تعاونی تعطیل و بسیاری از کارکنان آن بیکار شدند.

    در این‌باره بانک پارسیان اطلاعیه‌ای صادر شد:

    گروه پارسیان در نظر دارد با نظارت بانک مرکزی ج.ا.ا ، از طریق برگزاری آزمون جهت کارکنان تعاونی اعتبار ثامن الحجج ( دیپلم، فوق دیپلم، لیسانس و بالاتر که براساس اطلاعیه های قبلی مشخصات خود را در سامانه مربوطه ثبت کرده‌اند ) و متعاقبا انجام مصاحبه حضوری، روانشناختی، معاینات پزشکی و … نسبت به بکارگیری توفیق‌یافته‌گان نهایی مطابق با نیازهای مطروحه اقدام نماید. (بازنشستگان سایر بانک ها و سازمان ها که در تعاونی مزبور مشغول به کار بوده اند، مشمول این اطلاعیه نبوده و حتی در صورت ثبت اطلاعات و شرکت در آزمون به مراحل بعدی راه نخواهند یافت.)

    به این منظور کارکنان دارای مدارک تحصیلی اشاره شده می‌توانند از تاریخ 1395/08/04تا تاریخ 1395/08/11 از اینجا اقدامات ذیل را انجام دهند.

    1. بارگذاری عکس

    2. تعیین اولویت 5 شهر از بین شهرهای اعلام شده به شرح جدول ذیل :

    سوالات این آزمون شامل دو بخش می‌باشد:

    الف- سوالات عمومی: زبان انگلیسی، ادبیات فارسی، دانش عمومی رایانه(ICDL)، هوش و استعدادتحصیلی ، معارف و احکام اسلامی (برای کلیه مقاطع دیپلم، فوق دیپلم، لیسانس و بالاتر)

    ب- سوالات تخصصی: اصول حسابداری، بانکداری ریالی، بانکداری اعتباری ( برای کلیه مقاطع لیسانس و بالاتر )
    توضیح اینکه متقاضیان بایستی از طریق همین سایت و از تاریخ 1395/08/18 نسبت به پرینت کارت شرکت در جلسه آزمون اقدام نموده و آنرا در روز آزمون همراه داشته باشند.

    آزمون در تاریخ 27 آبان ماه 1395 و در تهران برگزار می‌شود. نشانی دقیق و ساعت برگزاری آزمون در کارت شرکت در جلسه درج خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی