عصر بازار

کیش اینوکس ۲۰۱۶ (۲)

بانک توسعه تعاون حامی ویژه کیش‌اینوکس ۲۰۱۶

عصر اعتبار- «سومین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی» و «هشتمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور» در حالی از ۱۰ تا ۱۳ آبان برگزار می‌شود که همزمان با این رویداد همایش‌بین المللی «سرمایه گذاری و توسعه ایران» نیز در روزهای ۱۱ و ۱۲ آبان برگزار می‌شود.

بانک توسعه تعاون حامی ویژه کیش‌اینوکس ۲۰۱۶
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از عصر بازار، در این راستا، بانک توسعه تعاون  نیز به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های کشور در حوزه بانکداری علاوه ‌بر حمایت ویژه از نمایشگاه، در این رویداد به شکلی ویژه حضور پیدا کرده است.

    این در حالی است که بانک توسعه تعاون با حضور در این رویداد ضمن تعامل با دیگر بازیگران بازار مالی، پتانسیل رو به رشد صنعت بانکداری را با آنها به اشتراک می‌گذارد. همچنین این بانک علاوه ‌بر حمایت کامل از برگزاری این رویداد و حضور در فضای نمایشگاهی، برنامه معرفی خدمات‌دهی خود را نیز خواهد داشت که برای سرمایه‌گذاران علاقه‌مند به این حوزه، جذاب خواهد بود. این مجموعه همچنین در تلاش است با فراهم آوردن بستری برای تبادل نظرات درخصوص نقش این صنعت، دین خود را نسبت به تمامی فعالان ادا کند.

    بانک توسعه تعاون در راستای اجرای اصل 44 قانون اساسی بانک توسعه تعاون در تاریخ 15 مرداد سال 1388و با سرمایه اولیه 500 میلیارد تومان شکل گرفته است. این بانک به عنوان تنها بانک دولتی که بر اساس اصل 44 قانون اساسی دولت موظف به ایجاد آن شد، با دارا بودن ساختاری مانند سایر بانک‌ها، خدمات‌دهی خود را در تعاونی‌ها متمرکز می‌کند.

    اهداف بانک توسعه تعاون عبارتند از تخصیص منابع و کمک به تأمین سرمایه کارآفرینان و افراد جویای کار به منظور ایجاد اشتغال جدید و کمک به بنگاه‌های اقتصادی موجود و توسعه آنان به منظور حفظ و بهبود اشتغال موجود و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید، ارتقای ظرفیت‌ها و توانمندی‌های رقابتی بخش تعاون در سطح ملی و بین المللی، تسهیل ارتباطات و پیوندهای فنی، مالی و اقتصادی بین آنها و تحقق توسعه یکپارچه بخش تعاونی در اقتصاد ملی، تشویق و تقویت اشخاص حقیقی و حقوقی برای سرمایه‌گذاری به شکل تعاونی و نوآوری و ابداع در زمینه نهادسازی مالی تعاونی و توسعه فرآیندهای شغلی و حرفه ای، کمک به توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور از طریق توسعه بخش تعاونی و فراهم کردن زمینه های عدالت اجتماعی بر اساس برنامه‌های وزارت تعاون،  بکارگیری و استفاده از امکانات عملیات بانکی به منظور ارتقای ظرفیت و توانمندی‌های بخش تعاونی با هدف افزایش سهم بخش تعاون در اقتصاد ملی، حمایت مالی و اعتباری از انتقال فعالیت‌ها و کاهش تصدی‌های بخش دولتی اقتصاد به بخش غیردولتی با اولویت دادن به تعاونی‌ها، فراهم کردن بستر مناسب برای توسعه مشارکت بخش غیردولتی در فعالیت‌های اقتصادی با اولویت بخش تعاون،کمک به حضور فعال و ایفای نقش موثر تعاونی‌ها در بازار بورس، سرمایه و بازارهای بین المللی است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی