عصر بازار

«جایزه تعالی برایان تریسی» به مدیرعامل شرکت بیمه معلم رسید

این جایزه در همایش بین المللی برنامه ریزی استراتژیک تقدیم شد.

عصر اعتبار- همایش بین المللی برنامه ریزی استراتژیک، ششم و هفتم آبان ماه مصادف با ۲۷ و ۲۸ اکتبر ۲۰۱۶ با حمایت شرکت بیمه معلم در تهران مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.

«جایزه تعالی برایان تریسی» به مدیرعامل شرکت بیمه معلم رسید
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، برایان تریسی سخنران مشهور در این همایش دو روزه با محور «خلق مدل های جدید کسب و کار» برای حاضران صحبت کرد. این همایش دو اتفاق ویژه شرکت بیمه معلم هم داشت.
    دکتر سید مهرداد هاشمی، مشاور ارشد مدیرعامل بیمه معلم در جمع حاضران در همایش سخنرانی کرد که مورد استقبال قرار گرفت.
    وی در سخنرانی خود با اشاره به این که ایرانیان از قدیم استراتژیست بوده اند و مهمترین مفاهیم استراتژیک در وصبت نامه داریوش آمده است، گفت: اقدامات بی نظیر استراتژیک امیر کبیر، نمونه دیگر از تاریخ پر افتخار ماست.
    دکتر هاشمی ادامه داد: ما در شرکت بیمه معلم به شایستگی به موضوع برنامه ریزی استراتژیک و نحوه اجرا و پایش آن پرداخته ایم.
    اما مهمترین اتفاق در این همایش، دریافت جایزه تعالی برایان تریسی توسط جناب آقای محمد ابراهیم تحسیری مدیرعامل شرکت بیمه معلم بود.
    در این همایش دو روزه، چندین نفر از معاونین مدیرعامل، مدیران و مشاوران ارشد، روسای شعب و همکاران ستادی شرکت بیمه معلم حضور داشتند و از راهکارهای ارائه شده توسط برایان تریسی برای بهبود کسب و کار بهره بردند.
    در حاشیه این همایش، غرفه شرکت بیمه معلم برپا بود و با استقبال بسیار خوب بازدیدکنندگان مواجه شد. برخی فعالان صنعتی طی دو روز همایش در غرفه بیمه معلم حضور پیدا کرده و با مدیران شرکت به مذاکره پرداختند.

    گواهی قدردانی

    محمد ابراهیم تحسیری
    شرکت بیمه معلم

    این لوح تقدیر بین المللی از جانب برایان تریسی برای تشکر و قدردانی به پاس خدمات استثنایی شما در کسب و کار و کار آفرینی در صنعت بیمه تقدیم می شود.

    به امید موفقیت و تلاش روز افزون

    برایان تریسی
    اکتبر 2016

    در تقدیرنامه دیگر برایان تریسی خطاب به مدیرعامل شرکت بیمه معلم نوشته شده است:

    مدیریت محترم عامل شرکت بیمه معلم
    جناب آقای تحسیری

    دنیا جای زیبایی خواهد بود با وجود انسان هایی چون شما که عاشق رشد و پویایی در کار خود هستند. امروز شما کمک کردید که 1000 مدیر برتر ایرانی در زمینه مدیریت و همچنین زندگی به رشد و بالندگی دست یابند. میراث به جای مانده، تنها پول و حساب های بانکی ما نخواهد بود، بلکه تعداد انسان هایی است که موجب رشد آنها شده ایم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی