عصر بازار

چقازردی خبر داد:

راه اندازی ۵ دستگاه برجسته نگار برای نابینایان در شعب بانک سپه

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک سپه با اشاره به استقبال صورت گرفته در خصوص راه اندازی اولین دستگاه برجسته نگار این بانک در شعبه ظهیرالاسلام تهران از راه اندازی ۵ دستگاه دیگر توسط بانک سپه برای بهره مندی روشندلان از خدمات بانکی خبرداد.

راه اندازی ۵ دستگاه برجسته نگار برای نابینایان در شعب بانک سپه
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، محمدکاظم چقازردی گفت: با توجه به رسالت اجتماعی بانک سپه به عنوان یک بانک دولتی و خدمتگزار مردم برای ارائه خدمات به اقشار مختلف جامعه، این بانک در گام اول اقدام به راه اندازی اولین دستگاه برجسته نگار در شعبه ظهیرالاسلام تهران کرده است.
    وی افزود: با توجه به استقبال از این حرکت بانک سپه و تمایل واحدهای شهرستانی این بانک برای توسعه اقدام مذکور، طبق توافق صورت گرفته با شرکت تأمین کننده دستگاه و انجمن نابینایان ایران، شهرهای بزرگ تهران، اصفهان، شیراز ، مشهد و تبریز برای نصب 5 دستگاه تعیین شده اند.
    رئیس هیأت مدیره بانک سپه گفت: این توافق در پی بررسیهای دقیق انجام شده در خصوص نقاط پرتردد روشندلان صورت گرفته و براساس آن بنا شده تا 5 دستگاه یاد شده در شعبه دانشگاه تهران واقع در میدان انقلاب، در شعبه دانشگاه شیراز واقع در خیابان زند، در شعبه بلوار سجاد اصفهان، در شعبه احمدآباد مشهد و نیز در شعبه چهارراه آزادی تبریز نصب شوند.
    چقازردی ابراز امیدواری کرد که این اقدام بانک موجب افزایش رضایت روشندلان عزیز در بهره مندی از خدمات بانکی شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی