عصر بازار

انجام عملیات صرافی با دستگاه های عابربانک صنعت توریسم را تقویت می کند

عصر اعتبار- عضوکمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با مثبت ارزیابی کردن اقدام بانک ها درخصوص فراهم آوردن شرایط برای انجام عملیات صرافی در دستگاه های عابربانک گفت:استفاده از تکنولوژی های روز درجلوگیری از فساد اقتصادی نقش دارد.

انجام عملیات صرافی با دستگاه های عابربانک صنعت توریسم را تقویت می کند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از خانه ملت، مهرداد بائوج لاهوتی درباره پرداخت ارز و عملیات صرافی در دستگاه های عابربانک،گفت:درهرصورت برای تسهیل مبادلات اقتصادی باید از تمامی امکانات و ظرفیت ها استفاده کرد.

    نماینده مردم لنگرود درمجلس شورای اسلامی در این درباره افزود:درکشورهای محدودی عملیات صرافی توسط خودپردازها انجام می شود.

    استفاده از تکنولوژی های روز در ارائه خدمات بانکداری مطلوب بسیار مهم است

    این نماینده مردم در مجلس دهم با مثبت ارزیابی کردن اقدام بانک ها درخصوص فراهم آوردن شرایط برای انجام عملیات صرافی در دستگاه های عابربانک،افزود:فعالیت و ارائه خدمات مالی صرافی ها می تواند متنوع تر شود و ادامه یابد.

    بائوج لاهوتی،افزود:استفاده از تکنولوژی های روز در راستای ارائه خدمات بانکداری مطلوب بسیارمهم است و درجلوگیری از فساد اقتصادی نقش مهمی دارد.

    عضوکمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی،تصریح کرد:باید پذیرفت دسترسی توریست های خارجی درکشور به صرافی ها برای تامین ریال مورد نیاز دشوار است؛بنابراین وجود عابربانک ها در هتل ها و مراکز دیدنی که امکان انجام عملیات صرافی را دارند به تقویت صنعت توریسم کمک می کند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی