عصر بازار

رشد ۴۲ درصدی منابع قرض الحسنه بانک در استان گلستان

عصر اعتبار- تقوی مدیرشعب استان گلستان بانک قرض الحسنه مهر ایران از افزایش ۴۲ درصدی منابع قرض الحسنه استان در ۶ ماهه ابتدای سال جاری خبر داد.

رشد ۴۲ درصدی منابع قرض الحسنه بانک در استان گلستان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، مدیریت شعب استان گلستان یکی دیگر از استان های برتر بانک قرض الحسنه مهر ایران در حوزه جذب منابع می باشدکه با اقدامات و تلاش های انجام شده در 6 ماه اول سال جاری نسبت به پایان سال 94 با 42 درصد رشد روبرو بوده و جایگاه دوم کشوری را به خود اختصاص داده است.
    بر همین اساس به منظور قدرشناسی از مدیران موفق و الگوسازی برای سایر استان‌ها، با تقوی گفتگو کردیم تا دلایل توفیق خود را در جذب منابع و سایر معیارهای موفقیت بیان نماید.
    مدیر شعب استان گلستان در رابطه با جذب منابع در 6 ماهه اول سال 95  و مقایسه با مانده پایان سال 1394 بیان داشت: با فعالیت های بازاریابی و اقدامات صورت گرفته در نیمه اول سال جاری مجموع منابع استان با داشتن 9 شعبه فعال، هم اکنون با بیش از 42 درصد رشد همراه می باشد.
    تقوی افزود: تحقق این موفقیت جز با یاری پروردگار، عنایت مردم و با  بهره برداری از رهنمودهای ارزشمند مدیران ارشد بانک و همت والای کارکنان در واحدهای صف و ستاد  میسر نشده است.
    وی در رابطه با انگیزه و خود باوری همکاران بانک قرض الحسنه مهر ایران تصریح کرد: از نشانه های بالندگی یک مجموعه، همسو نمودن اهداف فردی با اهداف سازمانی می باشد و این تعهد در میان پرسنل بانک از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
    تقوی با اشاره به اقدامات بازاریابی استان بیان داشت: با رعایت اصل مشتری مداری و التزام پرسنل سازمان به احترام، تکریم و حفظ صیانت مشتریان و تسریع در امور آنها، بایستی به گونه ای عمل نمود که مشتریان عادی به مشتریان وفادار تبدیل شوند.
    مدیر شعب استان گلستان افزود: با تعیین اهداف ماهیانه برای هر شعبه در راستای سیاستهای بازاریابی ابلاغی از ستاد بانک، تشکیل متعدد اتاقهای فکر و کمیته های بازاریابی و نظارت مستمر برانجام فعالیت های شعب وهمچنین مراجعه به مشتریان بالقوه از قبیل: ادارات، سازمانها، دهیاری ها، شرکت های صنعتی، تولیدی و تعاونی دستاوردهای مطلوبی در جذب منابع استان به وجود آمده است.
    وی تصریح کرد: تا کنون قریب به 500 سازمان، نهاد و شرکت و هزاران نفر از مشتریان حقیقی در استان بازاریابی شده اند و همواره این استان سعی در رسیدن به اهداف آرمانی تعیین شده را داشته و با برنامه ریزی منظم و مستمر بدنبال جذب منابع پایدار می باشد.
    تقوی گفت: با توجه به اینکه 50 درصد از جمعیت استان را روستائیان عزیز تشکیل داده و عمدتاً از محل کشاورزی و دامداری ارتزاق می کنند، این مدیریت، رایزنی با دهیاری ها و تبلیغات در مراکزی نظیر مساجد (بویژه در مناسبتها: عیدفطر، عید قربان و...) و اماکن ورزشی روستاها را در برنامه کاری خود قرارداده است تا از این ظرفیت بالقوه نهایت استفاده و بهره برداری را در جلب و جذب منابع آنان حاصل نماید.
    مدیر شعب استان گلستان در پایان دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان گلستان، بنیاد شهید و امور ایثارگران ، صدا و سیمای مرکز گلستان، اداره کل امور اقتصادی و دارایی، اداره کل امور مالیاتی، سازمان هلال احمر، اداره کل مخابرات، مرکز بزرگ اهل سنت شمال کشور، شرکت های زیارتی، اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی، اداره کل کتابخانه های عمومی، اداره برق شهرستان گرگان، مرکز مدیریت حوزه های علمیه برادران استان گلستان، شرکت حمل و نقل فراورده های نفتی (تکتاز گلستان)، شرکت تعاونی مرغ گوشتی صحرای گنبد و غیره را به عنوان سازمانهایی که تاثیر مهمی در این موفقیت ها و ترویج فرهنگ قرض الحسنه داشته اند معرفی نمود و از کلیه دست اندر کاران این سازمان ها بواسطه تعاملات مثبت تقدیر و تشکر کرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی