عصر بازار

استان ایلام یکی از مدیریت های برتر در حوزه جذب منابع

عصر اعتبار- محمدرضانجفی شعاع مدیر شعب استان ایلام بانک قرض الحسنه مهر ایران بر نقش بی بدیل بازاریابی و نظام مند نمودن فرآیندهای ارتباط با مشتریان در جذب منابع قرض الحسنه پایدار تاکید کرد.

استان ایلام یکی از مدیریت های برتر در حوزه جذب منابع
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، مدیریت شعب استان ایلام با اقدامات مناسب انجام شده در 6 ماه ابتدای سال 95 عملکرد مطلوبی در بخش جذب منابع، بازاریابی و وصول مطالبات از خود ارائه نموده است به نحوی که منابع قرض الحسنه استان نسبت به انتهای سال 94 قریب به 31 درصد رشد داشته و همچنین در ارزیابی های صورت گرفته توانسته است با کاهش قابل قبول مطالبات، جزء استان های برتر مطرح شود.
    بر همین اساس گفتگویی با محمدرضانجفی شعاع مدیر شعب استان ایلام داشته ایم تا از نزدیک با علل موفقیت و نیز سایر فعالیت های انجام شده در مدیریت آن استان آشنا شویم.
    نجفی شعاع با اشاره به تشکیل کمیته های بازاریابی به عنوان رمز موفقیت شعب استان در جذب منابع 6 ماهه نخست سال، بیان داشت: پیش از آغاز سال 95 طی جلساتی با همکاران ستادی و روسای شعب استان، برنامه های این مدیریت جهت بازاریابی و تجهیز منابع در راستای تحقق سیاست ها و اهداف کلی بانک، تدوین شد.
    وی افزود: این مدیریت جذب منابع پایدار از طریق بازاریابی و انعقاد تفاهم نامه های بلندمدت خصوصا با اشخاص حقوقی را به عنوان مبنای کار خود تعیین کرد، که در طول 6 ماه گذشته در سایه لطف و عنایت خداوند و با پیگیری های مستمر و برگزاری جلسات متعدد با اشخاص حقیقی و حقوقی اهداف استان محقق گردید.
    نجفی شعاع ادامه داد: همچنین با برگزاری جلسات مرتب هفتگی و فعال سازی کمیته بازاریابی استان، عملکرد شعب در زمینه بازاریابی بررسی و  خروجی آن به اشخاص ذیربط ارائه شد.
    مدیر شعب استان ایلام در خصوص اقدامات صورت گرفته در زمینه پیگیری و وصول مطالبات اظهارداشت: در این حوزه، کمیته ای با حضور کلیه نیروهای ستادی تشکیل شده که وضعیت مطالبات شعب را روزانه رصد کرده و بصورت هفتگی در محل مدیریت تشکیل جلسه می دهد.
    وی افزود: نتیجه این جلسات به شعب تابعه منعکس می گردد که بحمداله این سیاست در کنار تلاش مستمر همکاران شعب نتیجه بخش بوده و مطالبات استان مرتبا کاهش یافته است.
    نجفی شعاع درباره برنامه های مدیریت استان ایلام در راستای تحقق اهداف بانک  گفت: تقویت اصول مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع، تاکید بر اجرای بانکداری اسلامی، کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه و انجام تعهدات و مسئولیت های اجتماعی از جمله فعالیت هایی است که می تواند به پیشبرد اهداف بانک کمک نماید.
    وی افزود: همچنین مشارکت فعال در عرصه اداری، فرهنگی، مذهبی و اجتماعی استان، می تواند در ترویج و تثبیت نام و برند بانک قرض الحسنه مهر ایران نقش بسزایی داشته باشد.
    نجفی شعاع با اشاره به لزوم و تاثیر تبلیغات در جذب منابع بانک تصریح کرد: مدیریت شعب استان ایلام با برگزاری مراسم اربعین و مشارکت در تبلیغات با سایر سازمان ها و نهادها مانند نیروی انتظامی، دانشگاه ها و غیره یک نوع حس وحدت و همسویی را با مخاطبان آن سازمان ها برقرار کرده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی