عصر بازار

معاون وزیر امور اقتصاد و دارایی:

بانک شهر از پویا ترین بانک های کشور در حوزه نوآوری های بانکی است

عصر اعتبار- معاون وزیر اقتصاد در امور بانک بیمه و امور شرکت های دولتی، خدمات نوین بانک شهر را کمک به صنعت مالی کشور دانست و گفت: اقدامات بانک شهر در حوزه بانکداری الکترونیک قابل تحسین است.

بانک شهر از پویا ترین بانک های کشور در حوزه نوآوری های بانکی است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، دکترحسین قضاوی در حاشیه برگزاری دومین نمایشگاه تراکنش ایران و در بازدید از غرفه این بانک با اشاره به اهمیت نوآوری های بانکی گفت: این نمایشگاه فرصتی است تا محصولات جدید و خدمات نوین بانک ها  دیده شود که در همین ارتباط بانک شهر توانسته است بخوبی از این ظرفیت استفاده نماید.
    معاون وزیر اقتصاد در امور بانک، بیمه و امور شرکت های دولتی، افزود: بانک شهر در حوزه نوآوری های بانکی یکی از پویا ترین بانک های کشور است.
    وی با بیان این که امروزه بانکها با فعالیت‌های سنتی نمی توانند پایداری خود را حفظ کنند، خاطر نشان کرد: بانک ها باید به سوی نوآوری هایی حرکت کنند که بتوانند مشتری را با ارایه خدمات متنوع ،ارزان و سریع و بدون محدودیت زمانی و مکانی راضی نگه دارند.
    قضاوی با اشاره به راه اندازی دستگاه خودبانک(VTM) و همچنین دستگاه صراف الکترونیک بانک شهر برای نخستین بار در کشور، گفت: دستگاه خودبانک، تمام خدمات بانکی را بدون حضور فرد در شعبه انجام می دهد که این حرکت یک گام به جلو بوده و بانک شهر می تواند با معرفی و توسعه این محصول ، سهم بیشتری از بازار را جذب و خدمات بهتری را نیز به صنعت مالی کشور عرضه کند.
    معاون وزیر امور اقتصاد و دارایی افزود: در داخل کشور هیچ نمونه ای از دستگاه های جدید بانک شهر وجود ندارد واز این رو، اقدامات بانک شهر در حوزه بانکداری الکترونیک قابل تحسین است.
    وی در ادامه با اشاره به کارکرد های منحصر به فرد دستگاه های صراف الکترونیک ازسوی بانک شهر تصریح کرد برای نخستین بار است که این دستگا ه ها در ایران عملیاتی شده که جای تحسین دارد چرا که کارکرد این نوآوری بویژه در اماکن خرید همچون بازار برای گردشگران و همچنین فرودگاه ها و دیگر مناطقی که گردشگران در آن تردد دارند بسیار حایز اهمیت است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی