عصر بازار

روز دانش آموزی به یاد ماندنی با بیمه معلم

بیمه نامه عمر ۳۰ ساله به دانش آموزان منتخب، هدیه ویژه بیمه معلم در این روز

عصر اعتبار- بیمه معلم به عنوان یک شرکت جامع بیمه ای که در همه زمینه های صنعت بیمه فعالیت می کند، به لحاظ وابستگی مادی و معنوی به فرهنگیان به ویژه دانش آموزان، برای این قشر احترامی ویژه قائل است. از این رو همزمان با فرارسیدن ۱۳ آبان، روز دانش آموز، اقداماتی خاص برای این قشر در نظر گرفت و تلاش کرد متمایز از سایر فعالان صنعت بیمه، به دانش آموزان و به این روز توجه کند.

روز دانش آموزی به یاد ماندنی با بیمه معلم
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، همزمان با 13 آبان، مدیرعامل شرکت بیمه معلم در پیامی، فرا رسیدن این روز را به سرپرست وزارت آموزش و پرورش تبریک گفت. در بخشی از این پیام آمده است: روز 13 آبان، یادآور خاطرات تلخ و شیرینی است که در تنومند کردن نهال انقلاب اسلامی ایران نقشی اثرگذار و تاریخی داشت. نام بیمه معلم نیز با آموزش و پرورش گره خورده و مفتخر است که دانش آموزان سربلند کشور را تحت پوشش قرار داده است.

    همچنین سرپرستان شعب بیمه معلم در سراسر کشور با ارسال پیام ، فرارسیدن این روز را به مدیران کل آموزش و پرورش استان ها تبریک می گویند.

    شرکت اما به همین تبریک ها اکتفا نکرد و به مناسبت روز دانش آموز، یک هدیه ویژه بیمه ای را به 100 دانش آموز منتخب تقدیم کرد. این هدیه، یک بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری 30 ساله است که حق بیمه های اقساط 6 ماه اول سال اول و سال دوم آن را بیمه معلم می پردازد.

    بیمه معلم همچنین روز 12 و13 آبان در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران حضوری فعال داشت، به طوری که زیرنویس «روز دانش آموز گرامی باد» با محتوای اطلاع رسانی درباره طرح بیمه حوادث
    دانش آموزی، در شبکه های 1،2،3،5 و IFILM مکرر پخش می شود و سایت بیمه معلم، شبکه های اجتماعی و کانال های تلگرامی، این اقدامات بیمه معلم را پوشش خواهد داد.
    طراحی و ارسال استند تبریک روز دانش آموز به شعب سراسر کشور از دیگر اقدامات بیمه معلم به مناسبت این روز است ، به طوری که همه مراجعه کنندگان به شعب در این روز خاص با پیام تصویری بیمه معلم مواجه می شوند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی