عصر بازار

استاندار خراسان رضوی:

خدمات ارائه شده بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان شایسته تقدیر است

عصر اعتبار- در حاشیه برگزاری سمینار سراسری مدیران بانک قرض الحسنه مهر ایران در مشهد مقدس، اکبری مدیرعامل و پدرام رئیس هیّئت مدیره بانک با دکتر رشیدیان استاندار خراسان رضوی دیدار کردند.

خدمات ارائه شده بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان شایسته تقدیر است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، اکبری در این دیدار ضمن معرفی خدمات و سبد محصولات بانک بیان داشت: تمامی طرح های تسهیلاتی و خدمات بانکداری این بانک بر پایه سنت الهی قرض الحسنه مبتنی است.
    وی افزود: بانک قرض الحسنه مهرایران طی سال جاری در راستای تحقق اهداف و مسئولیت اجتماعی خود در حمایت از نیازمندان و اقشار آسیب پذیر جامعه گامهای موثری برداشته است.
    مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران ادامه داد: حمایت از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان زندان ها، بهزیستی و همچنین پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به منظور ازدواج جوانان، ودیعه و تهیه مسکن، اشتغالزایی، درمان بیماران نیازمند و غیره تنها بخشی از فعالیت های این بانک می باشد.

    محسن پدرام نیز با تبیین نقش خیرین، نهاد ها و سازمان های دولتی و خصوصی در جذب و تامین منابع قرض الحسنه اظهارداشت: بانک قرض الحسنه مهرایران با تجمیع سپرده های خیرین و تخصیص آن به زمینه های مختلف مانند: رفع مایحتاج ضروری نیازمندان، ازدواج جوانان، تامین خرد مالی برای ایجاد کسب و کار و غیره نقش اساسی در جامعه ایفا می نماید.
    در ادامه این دیدار استاندار خراسان رضوی بیان داشت: توسعه متوازن أقصی نقاط کشور به ویژه مناطق کم برخوردار و ارتقاء سطح خدمات رسانی به نیازمندان واقعی از جمله رویکردهای اصلی دولت تدبیر و امید است.

    وی خاطر نشان ساخت: با توجه به برنامه های دولت و سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی که از سوی رهبر معظم انقلاب ابلاغ شده در راستای حمایت از صنایع و شکل گیری کسب و کارهای کوچک، بانک قرض الحسنه مهر ایران می تواند نقشی مؤثر و بی بدیلی بر عهده داشته باشد.
    در این نشست صمیمی که مدیرشعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان خراسان رضوی نیز حضور داشت، دکتر رشیدیان اظهار داشت: مشارکت و همراهی بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان در سایه مدیریت شایسته و توانمند جناب عدالتی و کارکنان دلسوز و ساعی، نقش موثری در رفع بخشی از نیازهای مالی نیازمندان استان را بر عهده داشته، که شایسته تقدیر است.
    شایان ذکر است، در این دیدار که در محل دفتر استاندار خراسان رضوی برگزار شد، حیدری رییس اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران نیز حضور داشت.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو